Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13.03 Konkurs febi – wyniki 13.03 Jak wybrać dobry klej do metody PDR? Pytamy doświadczonego specjalistę. 12.03 Trzecia generacja opon letnich EUROREPAR Reliance 12.03 Kompresory klimatyzacji BORG: Standard produktów OE. 12.03 Pierścienie tłokowe HASTINGS. Stworzone dla świata.

Elementy metalowo-gumowe

Drugie życie tylnej belki zawieszenia – wywiad ze Zbigniewem Nowakiem z firmy Antalex

Lepiej robić jedną rzecz dobrze niż tysiąc rzeczy byle jak – ta stara zasada biznesowa sprawdza się na rynku napraw pojazdów, czego dowodem jest działalność firm takich jak Antałex. Rodzinne przedsiębiorstwo z Kujaw zajmuje się wyłącznie regeneracją tylnych belek zawieszenia samochodów – z roku na rok na coraz większą skalę. Rozmawiamy ze Zbigniewem Nowakiem, współwłaścicielem […]

Rozwiązania SWAG: Kiedy wymienić zużytą poduszkę skrzyni biegów?

Jednym z trzech punktów mocowania zespołu napędowego do karoserii jest poduszka skrzyni biegów. Specjaliści marki SWAG tłumaczą dlaczego dobry stan łapy skrzyni biegów jest ważny i opisują objawy, które występują w przypadku zużytej poduszki skrzyni biegów w samochodach Fiat Punto 1.4T, Fiat Grande Punto oraz Alfa Romeo Mito 1.4T.

Serwisowanie starych samochodów – skąd brać do nich części? Wywiad.

O samochody zabytkowe i klasyczne, które wciąż wyjeżdżają na publiczne drogi trzeba dbać tak samo jak o pojazdy używane na co dzień. Pod względem naprawy i wymiany podzespołów nie ma różnicy pomiędzy Skodą Octavią z 2015 r. i Fiatem 500 z lat 60. ubiegłego stulecia. Różnica tkwi tylko w dostępności części do tych samochodów. O […]

Jak nie zepsuć amortyzatorów podczas montażu?

Monroe zwraca uwagę na aspekty, które odgrywają kluczową rolę dla żywotności i prawidłowego funkcjonowania montowanych amortyzatorów oraz wskazują, jak nie zepsuć ich podczas montażu.

Gumowe i metalowo-gumowe elementy zawieszenia – rozmowa z ekspertem

Elementy gumowe zawieszenia mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Dlatego powinniśmy sprawdzać ich stan zawsze, gdy mamy dostęp do podwozia auta. Nawet wtedy, gdy klient przyjechał z zupełnie innym zleceniem. Zapytaliśmy naszego eksperta o kwestie trwałości elementów gumowych i o to, jak rozpoznać uszkodzenia? Zapytaliśmy także o to, jak można ułatwić i przyspieszyć […]

SDCM z nowym zarządem, prezesem i dyrektorem zarządzającym

Za nami kolejne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM). Było ono pod wieloma względami wyjątkowe, ponieważ przegłosowano na nim zmiany organizacyjne. Zgodnie z zapowiedziami sprzed ponad roku zmieni się rola prezesa. Nowo wybrany prezes SDCM będzie czuwał nad strategią działań Stowarzyszenia, zaś zarządzaniem operacyjnym zajmie się nowo powołany dyrektor zarządzający.

Nowości w ofercie TEDGUM

W kwietniowych nowościach firma TEDGUM wprowadziła do katalogu kolejną partię elementów metalowo-gumowych do Subaru, Forda, Volvo, Hondy oraz Suzuki, a także nowości poliuretanowe do Subaru, Dodge’a, Jeepa, a także BMW.

Elementy metalowo-gumowe i gumowe to części mające ważny wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy samochodem. Do najważniejszych części z tej kategorii zalicza się tuleje metalowo-gumowe wahacza, elementy gumowe mocowania amortyzatora, łączniki stabilizatora, poduszki silnika czy też gumowe osłony amortyzatorów. Elementy metalowo-gumowe i gumowe chronią ważne podzespoły pojazdu przed uszkodzeniami mechanicznymi i zanieczyszczeniami, które mogłyby doprowadzić do ich zatarcia. Na polskim rynku części można znaleźć szeroką ofertę elementów metalowo-gumowych. Czym kierować się przy ich zakupie? Jak skutecznie montować takie części? Między innymi tego można dowiedzieć się z powyższych artykułów.

Pixel