Nowy, w pełni syntetyczny olej przekładniowy marki Comma, z formułą spełniającą wymagania przekładni bezstopniowych CVT – AQCVT, jest już dostępny w ofercie Inter Cars SA. Dzięki temu, że spełnia wymogi wielu producentów, umożliwia on redukcję ilości olejów w ofercie.
Olej ma zastosowanie m.in. w markach Audi, Ford, Honda, Jeep, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Mini, Nissan, Renault, Rover, Toyota oraz Vauxhall. Jest odpowiedni do wielu łańcuchowych i paskowych przekładni CVT oraz do niektórych hybryd Honda CVT (nieodpowiedni do hybryd Toyoty, Forda i Nissana). Formuła AQCVT została poddana serii rygorystycznych testów aby spełnić najsurowsze wymagania producentów samochodów. AQCVT spełnia specyfikacje:
- ATF-Z1, Honda
- DEX-CVT
- Ford M2C928-A
- GM 1940713 + 1940714
- MB 236.20
- Nissan NS-1 CVT fluid
- Nissan NS-2 CVT fluid
- Special ATF, EM-CVT
- Special ATF, Subaru CVT
- Special CVT fluid, Esso EZL-799
- Special CVT fluid, Honda
- Special CVT fluid, Mobil CVTF 3320
- Special CVT fluid, Mopar CVTF +4
- Special CVT fluid, Toyota CVT TC
- Special CVTF fluid, Honda
- Special fluid, Elf Matic CVT
- Suzuki CVT Fluid Green 1
- VW G 052 180
- VW G 052 190
- VW G 052 516
-
VW G 055 190
AQCVT chroni metal i sprzęgło cierne, poprawiając wydajność i trwałość układu pasków i kół pasowych w przekładniach CVT, zapobiega też nadmiernemu ścieraniu się zębów przekładni i jej zużyciu, wydłużając żywotność układu napędowego.
Wyłącznym dystrybutorem produktów Comma w Polsce jest Inter Cars SA. Więcej informacji na stronie www.CommaOil.com. Katalog zastosowań produktów Comma dostępny jest na http://www.commaoil.com/products/internationalSelected/pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 2 marca 2012, 16:40 0 0
i wy to nazywacie olejem chyba do pieczenia
Odpowiedz