Nowoczesny design, wysoka jakość i technologia Boscha, w którą jest wyposażony, sprawiają, że Ford Fiesta odnosi sukces rynkowy.
Nowy Ford Fiesta jest bardziej sportowy i dojrzały, a dzięki wysokiej jakości przypomina segment premium.
WYDAJNY I POTĘŻNY
1-litrowe, 3-cylindrowe silniki EcoBoost o mocy od 74 do 103 kW (100 do 140 KM) są wyposażone w bezpośredni wtrysk benzyny Boscha zapewniający zwinność i dobre osiągi. Te energooszczędne silniki zaprojektowano tak, aby były bardzo wydajne. Międzynarodowe uznanie dla tego modelu jest prawie gwarantowane. Otrzymał już siedem nagród, m.in. tytuł „Międzynarodowego Silnika Roku”*.
SZEROKOPASMOWE SONDY LAMBDA
Szerokopasmowa sonda lambda Boscha typu LSU zainstalowana przed katalizatorem charakteryzuje się długotrwałą odpornością na temperaturę tak wysoką, aby umożliwić jej zastosowanie przed katalizatorem. Szybko osiąga tryb sterowania, umożliwiając nawet niższe poziomy emisji podczas rozgrzewania. Powoduje to poprawę wartości w przypadku zimnego i ciepłego rozruchu. Czujnik lambda LSF-XF zainstalowany za katalizatorem zawiera grzałkę pracującą z wysoką precyzją.
BOSCH W FORD FIESTA
- Jednostka sterująca silnika (1,0 l GTDI silniki benzynowe/1,5 l diesel)
- Układ wtryskowy (silnik benzynowy 1.0 l GTDI)
- Wzmacniacz sygnału i mocy (BCM)
- Wzmacniacze siły hamowania (serwo)
- Przedni układ wycieraczek
- Pompa paliwa
- Sonda lambda
- Kamera cofania
- Zawór opróżniania zbiornika
- Zarządzanie energią (czujnik akumulatora)
- Czujnik wału korbowego
* W kategorii do 1,0 l pojemności 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost zdobył siedem razy tytuł „Międzynarodowego Silnika Roku”; źródło: http//ukipme.com/engineoftheyear
Artykuł ukazał się w magazynie Autospec
Komentarze