Continental otrzymał prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazł się w gronie marek, które cieszą się dobrą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.
Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 87 krajach świata, w listopadzie wyłoniła najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki. Po raz pierwszy w historii tytuły Superbrands przyznawali wyłącznie konsumenci. Continental otrzymał tytuł Superbrands 2018 w kategorii „motoryzacja – opony i części samochodowe”.
Badanie przeprowadzane przez Superbrands jest największym badaniem siły marki w Polsce. W tej edycji o opinie zapytano ponad 10000 konsumentów i łącznie przebadano blisko 2000 marek. Kluczowym czynnikiem, który decydował o przyznaniu wyróżnień, był indeks siły marki. Szacuje się go na podstawie różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
– Od początku istnienia Continental w Polsce, czyli od ponad 20 lat, dostarczamy na rynek doskonałe opony i zaawansowane technologicznie rozwiązania, które czynią jazdę samochodem bardziej komfortową i bezpieczniejszą. Cieszy nas, że są one doceniane nie tylko przez specjalistów branżowych, ale przede wszystkim klientów, którzy potrafią być bardzo surowi w swoich ocenach. Dziękujemy wszystkich konsumentom za zaufanie i tak pozytywną ocenę marki Continental – powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska.
Komentarze