Bosch wprowadza 2-letnią gwarancję na urządzenia diagnostyczne

10 czerwca 2015, 12:40

Od maja wszystkie nowe urządzenia diagnostyczne w ofertcie firmy Bosch są objęte 2-letnią gwarancją. Dodatkowo, w przypadku nowych montażownic Fenice, klient może otrzymać także 2-letnią gwarancję na części zamienne (program „Get4Get“)

Gwarancja obowiązuje wyłącznie na oryginalne urządzenia zakupione u autoryzowanych dystrybutorów i zamontowane przez autoryzowane serwisy urządzeń diagnostycznych Bosch lub przez przeszkolony personel dystrybutora. Gwarancja nie obejmuje skutków naturalnego zużycia części zamiennych.

– „Wprowadzony program 2-letniej gwarancji jest dowodem na to, iż oferowane przez firmę Bosch urządzenia przeznaczone do warsztatów samochodowych są niezawodne i mają najwyższą jakość." – powiedział Paweł Hańczewski, dyrektor handlowy działu części samochodowych i wyposażenia warsztatowego Bosch.

W przypadku nowych montażownic Fenice, oprócz standardowej gwarancji na części zamienne, koszty robocizny i dojazdu serwisu przez pierwsze 2 lata, klient dodatkowo może otrzymać 2 lata gwarancji na części zamienne (program „Get4Get”).

Zużyte i zniszczone z winy użytkownika części nie podlegają procesowi gwarancyjnemu. Części znajdujące się na specjalnej liście zawartej w umowie w/w programu nie są objęte dodatkową gwarancją. Wydłużona gwarancja jest rejestrowana na stronie internetowej poprzez wprowadzenie numeru seryjnego rejestrowanego urządzenia. Rejestracja dokonywana jest przez Boscha automatycznie po instalacji urządzenia. Klient ostateczny podczas uruchomienia maszyny przez autoryzowany serwis urządzeń diagnostycznych Bosch, podpisuje umowę serwisową z Boschem o przystąpieniu do programu gwarancyjnego „Get4Get”. Aby zapewnić bezawaryjne działanie maszyny przez 4 lata, klient zobowiązuje się w umowie do zapewnienia corocznej konserwacji maszyny, która wykonywana jest przez autoryzowany serwis urządzeń diagnostycznych Bosch, zgodnie ze specjalnym protokołem przeglądu.

Dowiedz się więcej

Filtr kabinowy – ważny czy nie? Fakty i mity.
Filtr kabinowy – ważny czy nie? Fakty i mity.

Filtr kabinowy jest dziś standardowym wyposażeniem niemal wszystkich nowo produkowanych samochodów. Oczyszcza powietrze wpadające do samochodu i chroni przed drobnoustrojami i alergenami. Sceptycy twierdzą jednak, że to tylko kolejny “gadżet”, który ma cyklicznie wyciągać pieniądze z kieszeni kierowców. Przyjrzeliśmy się bliżej temu problemowi. Fot. DENSO Dlaczego filtry kabinowe mają wrogów? Wystarczy poczytać fora internetowe czy […]

Konferencja motoryzacyjna Bosch
Konferencja motoryzacyjna Bosch

Podczas 62. konferencji motoryzacyjnej Boscha w Boxbergu przedstawiono wyniki działalności poszczególnych sektorów przedsiębiorstwa oraz podkreślono znaczenie elektromobilności dla przyszłości motoryzacji. Grupa Bosch odnotowała dynamiczny wzrost swojego największego sektora – Mobility Solutions. Z pominięciem efektu różnic kursów wymiany walut obroty tego sektora w pierwszym kwartale 2015 roku zwiększyły się o 7%. Wzrost nominalny osiągnął nawet 13%. […]

Pilotażowy projekt automatyzacji parkowania Bosch i Daimler
Pilotażowy projekt automatyzacji parkowania Bosch i Daimler

Co by było, gdyby w najbliższej przyszłości samochody same szukały wolnego miejsca na parkingu i wracały do kierowcy dzięki aplikacji w smartfonie? Realizacja tego zadania jest możliwa i stała się celem wspólnego projektu, który firmy Bosch, Daimler i car2go zapoczątkowały podpisaniem umowy na początku czerwca. Proces parkowania zostanie zrewolucjonizowany – pojazd sam zaparkuje w wolnym […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!