Od maja wszystkie nowe urządzenia diagnostyczne w ofertcie firmy Bosch są objęte 2-letnią gwarancją. Dodatkowo, w przypadku nowych montażownic Fenice, klient może otrzymać także 2-letnią gwarancję na części zamienne (program „Get4Get“)
Gwarancja obowiązuje wyłącznie na oryginalne urządzenia zakupione u autoryzowanych dystrybutorów i zamontowane przez autoryzowane serwisy urządzeń diagnostycznych Bosch lub przez przeszkolony personel dystrybutora. Gwarancja nie obejmuje skutków naturalnego zużycia części zamiennych.
– „Wprowadzony program 2-letniej gwarancji jest dowodem na to, iż oferowane przez firmę Bosch urządzenia przeznaczone do warsztatów samochodowych są niezawodne i mają najwyższą jakość." – powiedział Paweł Hańczewski, dyrektor handlowy działu części samochodowych i wyposażenia warsztatowego Bosch.
W przypadku nowych montażownic Fenice, oprócz standardowej gwarancji na części zamienne, koszty robocizny i dojazdu serwisu przez pierwsze 2 lata, klient dodatkowo może otrzymać 2 lata gwarancji na części zamienne (program „Get4Get”).
Zużyte i zniszczone z winy użytkownika części nie podlegają procesowi gwarancyjnemu. Części znajdujące się na specjalnej liście zawartej w umowie w/w programu nie są objęte dodatkową gwarancją. Wydłużona gwarancja jest rejestrowana na stronie internetowej poprzez wprowadzenie numeru seryjnego rejestrowanego urządzenia. Rejestracja dokonywana jest przez Boscha automatycznie po instalacji urządzenia. Klient ostateczny podczas uruchomienia maszyny przez autoryzowany serwis urządzeń diagnostycznych Bosch, podpisuje umowę serwisową z Boschem o przystąpieniu do programu gwarancyjnego „Get4Get”. Aby zapewnić bezawaryjne działanie maszyny przez 4 lata, klient zobowiązuje się w umowie do zapewnienia corocznej konserwacji maszyny, która wykonywana jest przez autoryzowany serwis urządzeń diagnostycznych Bosch, zgodnie ze specjalnym protokołem przeglądu.
Komentarze