Zmiana napinacza rolkowego w silnikach 1.2 Renault

9 maja 2011, 0:00

W zestawach ContiTech CT 1045 K1, przeznaczonych do szesnastozaworowych silników Renault o pojemności 1,2 l, napinacz rolkowy z zestawu różni się]b[ materiałem płaszcza tocznego od zdemontowanego napinacza.


Różnica w materiale, z którego wykonano płaszcz toczny jest zmianą producenta – spiekany metal zastąpiono tworzywem sztucznym. Nowy napinacz może być stosowany bez ograniczeń.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Montaż paska oraz zestawu rozrządu w silnikach VAG 1.4 i 1.6 16V
Montaż paska oraz zestawu rozrządu w silnikach VAG 1.4 i 1.6 16V

Na podstawie analizy poszczególnych przypadków firma Gates stwierdziła, że montaż napinacza w silnikach 1.4/1.6 16V grupy VAG przysparza wielu problemów. Szczególną uwagę należy zwrócić na poniższe zagadnienia. Zdjęcie 1 przedstawia dwie różne wersje napinacza automatycznego (głównego napędu), które występują w zestawach rozrządu Gates. Napinacze te stosuje się wymiennie. Możliwe błędy montażowe: Stwierdzono, co następuje: – […]

Nowy napinacz paska rozrządu do silników 1,9TDI i 1,9SDI VAG
Nowy napinacz paska rozrządu do silników 1,9TDI i 1,9SDI VAG

Dotychczas stosowany napinacz (531 0275 30) zastąpiono napinaczem z wskaźnikiem napięcia 531 0440 30. Nowy napinacz odróżnia od dotychczasowego kilka cech zewnętrznych: Marka pojazdu: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen Model: Audi • A3 (8L) Seat • Cordoba (6K), Ibiza III (6K), Ibiza IV (6L), Inca (6K), Leon (1M),Toledo II (1M) Skoda • Fabia (6Y), Octavia (1U) […]

Montaż napinacza w 16-zaworowych silnikach Daewoo i Chevrolet
Montaż napinacza w 16-zaworowych silnikach Daewoo i Chevrolet

Podczas montażu napinacza CT 887 K1 w samochodach marki Daewoo i Chevrolet z silnikami 1.4 16V, 1.5 16V i 1.6 16V, może dojść do odłamania wskaźnika napinacza, skutkującego uszkodzeniem paska. Mogą być dwie przyczyny odłamania wskaźnika: niepoluzowana pompa wodna, której należy używać do regulacji naprężenia lub zbytnie obciążenie ogranicznika przy wymaganym wykonaniu dwóch obrotów silnika […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!