Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
22 marca 2016, 12:35
Elektromotoryczny zawór EGR (7.04493.17.0) może być montowany tylko pod napięciem, w przeciwnym razie podczas montażu może dojść do jego uszkodzenia.
Przed montażem należy połączyć wtyk elektrycznego złącza wtykowego z wtyczką obudowy (1) zaworu EGR.
Podłączyć do pojazdu odpowiedni tester silnika.
Wybrać funkcję serwisową „Wymiana zaworu EGR“. Zawór EGR jest zasilany napięciem. Można to poznać po tym, że talerz zaworu (3) zostaje lekko wciągnięty w obudowę zaworu (2).
Dopiero teraz można wmontować zawór EGR do modułu chłodzącego EGR.
Gdy zawór EGR nie znajduje się pod napięciem, jego przekładnia znajduje się w swojej pozycji końcowej. Siła działająca podczas montażu przez talerz zaworu (3) może uszkodzić przekładnię.
Pojawiły się pierwsze w tym roku biuletyny produktowe, zawierające spis części włączonych do oferty marek Pierburg i Kolbenschmidt. Publikacje zawierają listę nowości produktowych do samochodów osobowych oraz użytkowych. Więcej informacji można znaleźć w załączonych plikach PDF: Nowości Kolbenschmidt, wydanie 1/2016, Nowości Pierburg, wydanie 1/2016. Nowości Kolbenschmidt to m.in. cylindry, pierścienie i filtry. Wśród nowych […]
W samochodach dostawczych Peugeot Boxer, Iveco Daily, Fiat Ducato i Citroen Jumper może dochodzić do uszkodzenia zaworu motylkowego, spowodowanego korozją. Jak postąpić w przypadku zdiagnozowania takiej awarii? Możliwe reklamacje wskazywane przez klientów warsztatu to: tryb awaryjny pracy silnika, nie działający zawór motylkowy. Kod błędu P0638 „Zawór sterujący przepustnicy – przerwany obwód". W wymienionych wyżej pojazdach […]
Przyczyną nieprawidłowego wskazania zawartości paliwa w baku może być zerwanie kabla wskutek defektu układu odpowietrzania zbiornika paliwa. Prezentujemy instrukcję diagnozy i naprawy na przykładzie pojazdów marki Volvo. Objawami usterki, wskazywanymi przez klienta warsztatu mogą być: nieprawidłowe wskazanie zawartości zbiornika paliwa i głośne syczenie przy otwieraniu wlewu paliwa. Wskazuje to na zerwany kabel modułu doprowadzania paliwa. […]
Zawór EGR to część, która często jest powodem dużych problemów z użytkowaniem pojazdu. Z tego powodu, na rynku pojawiło się wiele opinii dotyczących prawidłowego postępowania z tym urządzeniem. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich są prawdą, a które mitem.
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 23 marca 2016, 22:35 0 0
brakuje jeszcze święconej wody.
Odpowiedz
flustracja, 24 marca 2016, 12:35 0 0
Kuźwa,ja zamykam ten burdel. Nie zwrócisz uwagi i już jesteś w plecy tydzień roboty.
Odpowiedz