Skomplikowana konstrukcja przedniego zawieszenia w samochodach Peugeot 508, 407 oraz Citroën C6, C5 III jest podatna na przedwczesne zużycie. Najczęściej dotyczy to sworzni i tulei wahacza.
W przeszłości, gdy dochodziło do uszkodzenia lub zużycia tulei wahacza, jedynym rozwiązaniem była wymiana kompletnego wahacza, ponieważ poszczególne elementy nie były oferowane przez producenta. Dlatego w celu uniknięcia dodatkowych kosztów związanych z późniejszą naprawą zaleca się jednoczesną wymianę wszystkich elementów. febi bilstein oferuje na rynku wtórnym części zamiennych jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie:
Zestaw naprawczy wahacza zawiera dwa sworznie, tuleje wahacza oraz wszystkie potrzebne śruby i nakrętki. Ten kompletny zestaw pozwala na przeprowadzenie fachowej naprawy i pozwala warsztatowi zaoszczędzić czas, a klientowi pieniądze.
Zawartość zestawu ProKit zawiera wszystkie elementy potrzebne do przeprowadzenia naprawy.
Komentarze