Szkolenia
21 i 22 listopada 2005 w Warszawie, a 28 i 29 listopada w Katowicach rozpocznie się zostanie ogólnopolska akcja szkoleniowa dla branży motoryzacyjnej na temat nowego systemu rozliczeń szkód komunikacyjnych, jaki został ostatnio wprowadzony przez największą polską firmę ubezpieczeniową. Akcja ma na celu przygotowanie pracowników sektora motoryzacyjnego odpowiedzialnych za rozliczenia napraw z ubezpieczycielami do nowej […]
SIMP – AUTOMEX Centrum Motoryzacji Ośrodek Rzeczoznawstwa i Szkoleń działający przy Stowarzyszeniu Inżynierów i Techników Polskich SIMP będzie organizował w Tarnowie szkolenia w pełnym zakresie dla kandydatów na diagnostów oraz wybrane specjalistyczne dla diagnostów Stacji Kontroli Pojazdów. Miejsce szkoleń: Zajęcia teoretyczno – praktyczne będą prowadzone w Ośrodku Rzeczoznawstwa i Szkoleń SIMP, Tarnów – Łęg Tarnowski, […]
Centrum Szkolenia Motoryzacji z Poznania organizuje w listopadzie 5 szkoleń o następującej tematyce: I. Systemy wtryskowe silników benzynowych II. Diagnostyka elektroniki pojazdowej III. Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla IV. Systemy Common Rail V. Poduszki powietrzne Szczegóły dotyczące zakresu tematycznego, terminów oraz kosztów poszczególnych szkoleń poniżej. Szkolenie I Systemy wtryskowe silników benzynowych Zakres tematyczny: […]
Jednym z najistotniejszych elementów polityki rynkowej firmy Moto-Profil jest stałe i konsekwentne wspieranie rozwoju firm partnerskich – niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych. Edukacja, szkolenia pracowników to z pewnością najefektywniejszy sposób rozwijania firmy. Temu właśnie celowi służy projekt szkoleniowy, który Moto-Profil wspólnie z firmą Conart uruchamia w październiku bieżącego roku. Szczegółowy opis projektu poniżej. Europejski Fundusz […]
Polska Izba Motoryzacji zaprasza na dwudniowe warsztaty w zakresie Obsługi Likwidacji Szkód Komunikacyjnych. Termin szkolenia: 14-15 Listopad 2005 Liczba uczestników: max 20 Koszt szkolenia: 1100 złSzkolenie prowadzi: p. A. Makowski – specjalista do spraw ubezpieczeń komunikacyjnych Program szkolenia: 1. Przygotowanie merytoryczne pracownika serwisu mające na celu odpowiednie ukierunkowanie działań Klienta w kontaktach z zakładem ubezpieczeń […]
Sekcja Samochodowa Zarząd Główny – Ośrodek Rzeczoznawstwa i Szkoleń SIMP zaprasza na kolejne seminarium szkoleniowe dla diagnostów, mechaników i elektromechaników w zakresie kontroli emisji zanieczyszczeń spalin z wykorzystaniem czytników OBDII/EOBD mające na celu nabycie wiedzy dotyczącej diagnostyki pokładowej. Dotychczas zorganizowane na terenie kraju szkolenia z tej tematyki cieszyły się dużym zainteresowaniem. Miejsce szkolenia: Zespół Szkół […]
Wydawnictwo Goldman, wydawca miesięcznika „Nowoczesny Warsztat” zaprasza do udziału w szkoleniu z zakresu auto-elektryki. Nowy termin szkolenia: 19 października 2005 – Warszawa Szkolenie trwa jeden dzień, (w godz.9.00-18.00). Koszt – 330 zł +VAT W cenie jest wyżywienie i materiały szkoleniowe. Szkolenie jest teoretyczne, ale oparte na praktycznych przykładach. Cały czas na ekranie wyświetlane są różne […]
W związku z nową sytuacją jaka zaistniała dla branży motoryzacyjnej po wprowadzeniu od 1 sierpnia 2005 przez wiodącą firmę ubezpieczeniową w Polsce zmienionych zasad rozliczania szkód z OC, Sekcja Motoryzacji Fundacji Multi-Expert zorganizowała cykl specjalistycznych szkoleń dla osób rozliczających szkody ubezpieczeniowe w warsztatach motoryzacyjnych. Najbliższe terminy to 27, 28 i 29 września 2005r. Wiodąca firma […]
Sekcja Samochodowa Zarząd Główny – Ośrodek Rzeczoznawstwa i Szkoleń SIMP zaprasza na kolejne seminarium szkoleniowe dla diagnostów, mechaników i elektromechaników w zakresie kontroli emisji zanieczyszczeń spalin z wykorzystaniem czytników OBDII/EOBD mające na celu nabycie wiedzy dotyczącej diagnostyki pokładowej. Dotychczas zorganizowane na terenie kraju szkolenia z tej tematyki cieszyły się dużym zainteresowaniem. Miejsce szkolenia: Politechnika Rzeszowska […]
PIM – Consulting zaprasza do udziału w szkoleniu: „Jak prowadzić prosty i skuteczny lokalny marketing warsztatu? Jak utrzymać klienta? Jak się promować?” Aby sprostać rosnącej konkurencji na rynku napraw samochodów, warsztaty muszą realizować własne, lokalne skuteczne akcje marketingowe, stosować coraz lepsze metody i systemy komunikacji z klientem. Z pewnością do pełnej realizacji takich zadań nie […]