Szkolenia Akademii Elektroniki i Diagnostyki Samochodowej

7 stycznia 2013, 14:37

Akademia kontynuuje szkolenia w I kwartale 2013r.:

1. „ABS/ASR/ESP – zastosowanie oscyloskopu w diagnostyce”

Termin: 26 styczeń 2013 r. (sobota) w godz. 9.00-15.00

Omówienie idei systemu ABS/ASR/ESP.
Budowa układu hydraulicznego w samochodach osobowych i układu pneumatycznego stosowanego w samochodach ciężarowych.
Badanie podzespołów wykonawczych oraz czujników pasywnych i aktywnych kół – mgr inż. Ryszard Hołownia

Porównanie oscyloskopów przenośnych stosowanych w diagnostyce układów hamulcowych – mgr inż. Józef Abram

2. „System wtrysku bezpośredniego benzyny, różnice i podobieństwa z Common Rail”

Termin: 23 luty 2013 r. (sobota) w godz. 9.00-15.00

Porównanie systemu GDI w Mitsubishi z FSI w VW/AUDI .
Sprawdzanie czujników i badanie układu zapłonowo – wtryskowego za pomocą oscyloskopu.
Sprawdzanie wtryskiwaczy benzyny i oscylogramy napięciowo-prądowe – mgr inż. Ryszard Hołownia

Niezawodność silnika i sprawdzanie toru zasilania benzyną – Ignacy Horowski

3. „Oscyloskop w samochodowych zastosowaniach”

Termin: 23 marzec 2013 r. (sobota) w godz. 9.00-15.00

Zasada działania oscyloskopu dwukanałowego, pracy wyzwalanej podstawy czasu i pomiar przesunięcia fazowego pomiędzy dwoma przebiegami. Zastosowanie oscyloskopu przy testowaniu czujników i podzespołów wykonawczych w systemach samochodowych – mgr inż. Ryszard Hołownia

Wtryskiwacze Common Rail, zastosowanie testera wtryskiwaczy i porównanie elektromagnetycznych z piezoceramicznymi (charakterystyczne oscylogramy) – mgr inż. Józef Abram

Szerokopasmowe sondy lambda, metody ich sprawdzania – mgr inż. Stefan Myszkowski

Miejsce: Wrocław
Koszt – 250 zł, przedpłata – 100zł,
Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa.
Dodatkowe informacje pocztą e-mail: homek-akcent@wp.pl
Zapisy telefonicznie: 71 372 05 77, 514 819 840
 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

„Oscyloskop w samochodowych zastosowaniach”
„Oscyloskop w samochodowych zastosowaniach”

Akademia Elektroniki i Diagnostyki Samochodowej we Wrocławiu kontynuuje szkolenia. Najbliższe z nich, zatytułowane „Oscyloskop w samochodowych zastosowaniach”, odbędzie się 17 listopada 2012 r. Samochody są coraz bardziej nasycone elektroniką, a dobrzy diagności twierdzą: „Nie wyobrażam sobie naprawy samochodu bez pomocy oscyloskopu”. Oscyloskopy ulegają ewolucji – tak, jak każda dziedzina techniki związana z elektroniką. Pomimo nowoczesnej […]

Dlaczego oscyloskop? cz.2
Dlaczego oscyloskop? cz.2

Minęły już dawno czasy, gdy mechanik naprawiając samochód mógł w ogóle nie korzystać z przyrządów pomiarowych typu woltomierz czy amperomierz, gdyż problemy związane z prądem elektrycznym rozwiązywane były przez elektryka samochodowego. W samochodach z silnikiem Diesla nie było nawet modułu zapłonowego czy cewek zapłonowych, sprawiających do tej pory wiele problemów w diagnozowaniu. Obecnie zapłon samoczynny […]

System wtrysku bezpośredniego benzyny, różnice i podobieństwa z CR, zastosowanie oscyloskopu
System wtrysku bezpośredniego benzyny, różnice i podobieństwa z CR, zastosowanie oscyloskopu

Akademia Elektroniki i Diagnostyki Samochodowej organizuje szkolenie poświęcone systemowi wtrysku bezpośredniego benzyny, różnicom i podobieństwom z układem Common Rail oraz zastosowaniu oscyloskopu. Szkolenie odbędzie się 27 kwietnia 2013 r. (sobota), w godzinach 9:00-15:00. Poprowadzą je mgr inż. Ryszard Hołownia oraz Ignacy Horowski. Zakres szkolenia: Porównanie systemu GDI w Mitsubishi z FSI w VW/AUDI . Sprawdzanie […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 14 stycznia 2013, 8:49 0 0

Witam. Dlaczego takie super szkolenia są zawsze na południu Polski??:(:(

Odpowiedz

Anonim, 14 stycznia 2013, 23:26 0 0

Diagnoskopy GS produkowane przez Radiotechnikę Wrocław i konstruowane przez inż.Abrama nie ustępowały zachodnim. Ale inż. Abrama mogą znać tylko Ci, którzy serwis prowadzą dłużej niż 10 lat. Dla młodzieży nadal pewne rzeczy zostaną niezrozumiałe. Aby o pewnych rzeczach wiedzieć, to trzeba przeżyć trochę lat.

Odpowiedz