Każdy klient jest wyjątkowy

, 24 września 2020, 8:31

W należącym do sieci PETRONAS warsztacie w Gorzowie Wlkp., każdy klient jest traktowany wyjątkowo. Właściciele Serwisu Mazurkiewicz, panowie Artur i Jarosław Mazurkiewiczowie traktują klientów w taki sposób, w jakim chcieliby być obsłużeni.
Firma działa od 2014 roku, w ciągu tych kilku lat z małego warsztatu zmieniła się w lidera usług mechanicznych w okolicy. Swój wkład w rozwój serwisu ma firma PETRONAS, która stale powiększa liczbę warsztatów swojej sieci w Polsce.

Serwis Mazurkiewicz zatrudnia 11 osób, w tym pięciu mechaników i czterech uczniów. Zespołem zarządza syn właściciela, bo jak sam Mazurkiewicz senior podkreśla, jego syn pomimo młodego wieku posiada ogromną wiedzę z zakresu mechaniki samochodowej i wie doskonale, jak zarządzać pracownikami. Biorąc to wszystko pod uwagę można stwierdzić, że kluczem do sukcesu jest pasja, wiedza i trochę szczęścia. Choć, jak zauważa Artur Mazurkiewicz, tak naprawdę ma na to wpływ dużo więcej czynników. Dlatego ze względu na doświadczenie w branży usługowej to senior nadal ma decydujący głos, jeśli chodzi o sposób prowadzenia firmy. Teraz przekazuje swoją wiedzę synowi, który błyskawicznie się uczy i zaczyna w obsłudze klienta powoli przerastać mistrza.

Sukcesem tego duetu jest umiejętność porozumiewania się, co przy relacji ojca z synem może niektórych zadziwiać, jednak dwaj panowie M. doprowadzili to do mistrzostwa. Właściciel nie wtrąca się w pracę syna, bo zdaje sobie sprawę, że jeśli chodzi o sprawy mechaniczne jest daleko w tyle, a jeśli ma jakieś zastrzeżenia to stawia na uczciwość i komunikację. Takie też wartości wpoił synowi, który teraz wykorzystuje to w kontakcie z klientami, bo jak sami właściciele przyznają, to właśnie osoby korzystające z ich usług są najważniejsze, potem zdecydowanie pracownicy, na końcu pieniądze.

Dzięki współpracy ze znaną m.in. z Formuły 1 marką Serwis Mazurkiewicz stał się liderem w ilości zużywanego oleju marki Petronas w regionie, ale Artur Mazurkiewicz nie zamierza spoczywać na laurach. Choć jest zadowolony z tego, jak wygląda jego warsztat, ma głowę pełną pomysłów na przyszłość. Kto wie, może za kilka lat warsztat będzie dysponował kilkunastoma stanowiskami, a może Serwis Mazurkiewicz będzie siecią warsztatów?

Rozpoznawalność marki PETRONAS i jakość jej produktów sama napędza klientów. Wśród przyjeżdżających do Serwisu Mazurkiewicz kierowców jest wielu takich, którzy nie interesują się motoryzacją czy sportem. A mimo to wiedzą, że Formuła 1 to królowa motorsportu i znają logo Mercedesa, które można znaleźć na opakowaniach oleju PETRONAS Syntium. Dlatego łatwiej ufają marce, z którą współpracuje gigant ze Stuttgartu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Andrzej, 25 września 2020, 8:59 1 0

Marzyło mi się aby mój syn poszedł tą drogą co ja i przejął biznes.
On byłyby ustawiony, a ja bym miał emeryturę.
Niestety wybrał co innego.
Gratuluję Wam.

Odpowiedz

Artur Mazurkiewicz, 28 września 2020, 18:28 3 0

Dziękujemy BARDZO, nam się udało, mimo różnicy wieku, nadal się dogadujemy.
Mam wspaniałego syna, ( córka i żona również są wspaniałe), z którym udało się stworzyć dobrze prosperujący warsztat.

Odpowiedz

Łukasz Janiszewski, 28 września 2020, 18:56 2 0

Od zawsze wierzyłem w Sukces, który był tylko kwestią czasu. Brawo

Odpowiedz

Bajlando, 28 września 2020, 21:25 2 0

Nigdy w to niewątpiłem od mometu kiedy pierwszy raz Przyjechałem do was

Odpowiedz

Warsztat24.com, 29 września 2020, 7:31 1 0

Arturze gratuleję!

Odpowiedz