Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Raporty

Czy w czasie pandemii klienci chętniej wybierają tanie części samochodowe?

Pandemia koronawirusa oraz związana z nią gorsza koniunktura gospodarcza skłaniają ludzi do poszukiwania oszczędności. Czy ten trend dotyczy także branży części samochodowych? Zapytaliśmy o to mechaników w naszej ankiecie.

Jedni pod, drudzy nad kreską, a przyszłość nieznana – wnioski z raportu SDCM

Ostatnie doniesienia związane z pandemią, zmuszające kolejne państwa do coraz dalej idących obostrzeń, także na granicach, gwałtownie rosnące koszty transportu, a nawet braki surowców i półproduktów mogą spowodować, że optymistyczne plany wychodzenia z kryzysu legną w gruzach.

Niska wiedza Polaków na temat samochodów hybrydowych – wnioski z badania

Co trzeci Polak nie wie, czym różni się zwykłe auto hybrydowe od hybrydy typu Plug-in. Wiele osób uważa, że hybrydy to pojazdy ładowane z gniazdka. Badanie wykonane przez firmę InsightOut Lab na zlecenie marki Volkswagen przynosi zaskakujące wnioski w kontekście zapowiadanego rozwoju elektromobilności w Polsce.

System Start-Stop skraca żywotność silnika – jednoznaczna opinia mechaników

Wyniki naszej ankiety, przeprowadzonej w aż 8 krajach Europy, jednoznacznie wskazują, że obecny w większości nowoczesnych samochodów system Start-Stop jest krytycznie postrzegany przez fachowców z branży napraw pojazdów.

Barometr Rynku: wypełnij ankietę, wkrótce zaprezentujemy wyniki

Od dwóch do pięciu minut – tylko tyle czasu powinno zająć wypełnienie naszej najnowszej ankiety dla przedstawicieli warsztatów samochodowych. Jej wyniki zostaną wykorzystane w przygotowaniu „Barometru Branży Części Motoryzacyjnych”, projektu realizowanego przez SDCM i portal MotoFocus.pl.

Krótkie podsumowanie roku w warsztatach – wyniki ankiety

Jak radziły sobie warsztaty samochodowe w minionym roku? W jak dużym stopniu ucierpiały z powodu sytuacji związanej z pandemią? Przedstawiamy wyniki ankiety zawierające odpowiedzi na te i inne pytania.

Krótkie podsumowanie roku w warsztatach – ankieta

Zachęcamy wszystkich pracowników i właścicieli warsztatów samochodowych do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie, podsumowującej mijający rok 2020. Był to szczególny czas, który z pewnością zapamiętamy na długo. Wyniki naszego badania przedstawimy już wkrótce na łamach MotoFocus.pl.

Przekładnie kierownicze – jakie wybierasz? Ankieta.

Nowe, regenerowane, a może używane? Warsztaty samochodowe zajmujące się naprawami układu kierowniczego mają duży wybór rozwiązań w zakresie wymiany przekładni. Które z rozwiązań preferują? Wyniki naszej ankiety pomogą firmom oferującym przekładnie na polskim rynku lepiej dopasować swoją ofertę do preferencji klientów.

Barometr Rynku: wypełnij ankietę dotyczącą Twojego warsztatu

Przedstawicieli warsztatów samochodowych zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety, a tym samym do wzięcia udziału w tworzeniu „Barometru Branży Części Motoryzacyjnych”, projektu realizowanego przez SDCM i portal MotoFocus.pl.

Czy drobne usługi warsztatowe się opłacają? Wyniki ankiety.

Jak wynika z naszej ankiety, mechanicy w zdecydowanej większości nie odmawiają wykonywania krótkich i (z reguły) prostych usług, takich jak wymiana żarówek, wycieraczek czy akumulatora. Czy jednak uważają je za opłacalne? Tu zdania są podzielone.

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.