Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Raporty

Czas w warsztacie na wagę złota. Na co najwięcej go tracimy i jak to zmienić?

Wyniki przeprowadzonej przez nas ankiety wskazują, że warsztaty naprawcze obecnie mają znaczne problemy z dostępnością niektórych części motoryzacyjnych. Oznacza to konieczność ich poszukiwania w różnych miejscach.

Niedobór części w hurtowniach odczuwalny – wyniki ankiety

Zdecydowana większość przedstawicieli warsztatów, biorących udział w naszej ankiecie przyznała, że w ostatnim czasie zmaga się z problemem w postaci braków asortymentowych u dostawców części. Z czego wynika ten problem i jak jest poważny?

Czy odczuwasz niedobór części w hurtowniach? Ankieta.

Do naszej redakcji docierają w ostatnim czasie wiadomości dotyczące problemów z zaopatrzeniem niektórych hurtowni czy punktów dystrybucji części zamiennych. Czy jest to problem ogólnopolski? Między innymi to postaramy się ustalić poprzez naszą ankietę, do udziału w której zapraszamy przedstawicieli warsztatów naprawczych.

Jak pracownicy warsztatów oceniają praktykantów? Wyniki ankiety.

Większość warsztatów, których przedstawiciele wzięli udział w naszej ankiecie, przyjmuje uczniów na praktyki zawodowe. Jak warsztatowcy oceniają przygotowanie do zawodu praktykantów oraz pomoc, którą są w stanie zaoferować w trakcie pobytu w warsztacie? Między innymi tego, dowiecie się z wyników naszego sondażu.

Czy przyjmujesz uczniów na praktyki? – weź udział w krótkiej ankiecie

Czy uczniowie szkół zawodowych i techników są w obecnych czasach chętnie przyjmowani na praktyki przez warsztaty? Między innymi o to, pytamy w naszej mini-ankiecie, której wypełnienie zajmie nie więcej niż minutę.

Branża motoryzacyjna: zadowalające wyniki, niepokojące perspektywy – RAPORT

Kondycja branży motoryzacyjnej jest dobra, ale na horyzoncie pojawiają się kłopoty. Takie wnioski można wysnuć z raportu, przygotowanego po I półroczu 2021 roku przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych oraz Santander Bank Polska we współpracy z MotoFocus.pl.

Reakcja klienta na wzrost kosztu naprawy – wyniki ankiety

Czy klienci warsztatów stają się coraz bardziej roszczeniowi czy przeciwnie, wyrozumiali? To, jak profil statystycznego klienta warsztatu zmienił się w ciągu ostatnich lat sprawdzamy, analizując wyniki naszej ankiety i porównując ją z danymi z roku 2013.

Barometr Rynku: weź udział w krótkiej ankiecie

Niespełna 2 minuty – tylko tyle trwa wypełnienie naszej ankiety dla właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych, której wyniki posłużą do opracowania „Barometru Branży Części Motoryzacyjnych”. Projekt jest realizowany przez SDCM i portal MotoFocus.pl.

Reakcja klienta na wzrost kosztu naprawy. Ankieta.

W praktyce warsztatowej niejednokrotnie zdarza się, że szacowany z góry koszt naprawy trzeba zweryfikować. Jak na takie zmiany reagują klienci? Zachęcamy do udziału w ankiecie, której wyniki zestawimy z badaniem sprzed 8 lat. W ten sposób sprawdzimy, w jakim stopniu przez ten czas zmienił się profil statystycznego klienta warsztatu.

Koronawirus: profilaktyka w warsztatach samochodowych. Wyniki ankiety.

Ostatnie tygodnie to czas luzowania obostrzeń pandemicznych. Podstawowe zasady sanitarne nadal powinny być jednak przestrzegane w miejscach publicznych. Czy warsztaty samochodowe podchodzą poważnie do profilaktyki antywirusowej? Przedstawiamy wyniki naszej ankiety.

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.