Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
12:06 Jak działają inteligentne pasy bezpieczeństwa? [FILM] 02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera 02.07 Szkolenia Marelli – wakacje i wrzesień 2024

Raporty

Czy odczuwasz brak targów? Opinia wystawców.

Jak wykazała nasza ankieta, uczestnikom rynku motoryzacyjnego w czasie pandemii wyraźnie brakuje wydarzeń takich jak targi motoryzacyjne. Czy ten sam pogląd podzielają targowi wystawcy, czyli osoby współorganizujące te wydarzenia? Sprawdziliśmy to w osobnym sondażu.

Barometr Rynku: wypełnij krótką ankietę. Wyniki wkrótce.

Zachęcamy wszystkich właścicieli oraz pracowników warsztatów samochodowych do wypełnienia krótkiej ankiety (zajmie to około 2 minut), której wyniki zostaną wykorzystane w przygotowaniu „Barometru Branży Części Motoryzacyjnych”, projektu realizowanego przez SDCM i portal MotoFocus.pl.

Czy odczuwasz brak targów motoryzacyjnych – ankieta dla wystawców

Z wyników naszej niedawno zakończonej ankiety, dowiedzieliśmy się, że zdecydowana większość potencjalnych odwiedzających tęskni za targami motoryzacyjnymi. Czy podobny brak odczuwają także potencjalni targowi wystawcy? Zachęcamy do wypełnienia ankiety w szczególności przedstawicieli producentów części motoryzacyjnych, ale też dystrybutorów oraz innych firm z branży motoryzacyjnej.

Czy motoryzacyjni profesjonaliści tęsknią za targami? Wyniki ankiety

Targi motoryzacyjne to wydarzenia, których przed pandemią COVID-19 mieliśmy pod dostatkiem. Zmieniło się to diametralnie wraz z pierwszymi obostrzeniami. W naszej ankiecie zapytaliśmy potencjalnych odwiedzających – osoby pracujące w branży motoryzacyjnej, czy odczuwają brak tego typu imprez?

Czy szkolenia online są równie skuteczne co stacjonarne?

Pandemia koronawirusa wymusiła bardzo szybki rozwój nowoczesnych metod komunikowania się. W branży motoryzacyjnej, obostrzenia dotyczące organizacji zgromadzeń spowodowały znaczny wzrost liczby szkoleń, organizowanych w formule online. Jak taką formę kursów postrzegają mechanicy? Zapytaliśmy o to w ankiecie.

Jak przedstawiciele handlowi docierają do warsztatów w czasie pandemii?

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, bezpośrednie kontakty pomiędzy ludźmi w wielu branżach zostały ograniczone do minimum. Czy dotyczy to także kontaktów przedstawicieli handlowych z pracownikami warsztatów samochodowych?

Czy brakuje Ci targów motoryzacyjnych? Ankieta.

Wszystko wskazuje na to, że przed nami kolejny rok, w którym nie odbędzie się większość imprez targowych oraz im podobnych wydarzeń w branży motoryzacyjnej. Czy ten brak jest dla Was odczuwalny? Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej krótkiej ankiecie.

Czy w czasie pandemii klienci chętniej wybierają tanie części samochodowe?

Pandemia koronawirusa oraz związana z nią gorsza koniunktura gospodarcza skłaniają ludzi do poszukiwania oszczędności. Czy ten trend dotyczy także branży części samochodowych? Zapytaliśmy o to mechaników w naszej ankiecie.

Jedni pod, drudzy nad kreską, a przyszłość nieznana – wnioski z raportu SDCM

Ostatnie doniesienia związane z pandemią, zmuszające kolejne państwa do coraz dalej idących obostrzeń, także na granicach, gwałtownie rosnące koszty transportu, a nawet braki surowców i półproduktów mogą spowodować, że optymistyczne plany wychodzenia z kryzysu legną w gruzach.

Niska wiedza Polaków na temat samochodów hybrydowych – wnioski z badania

Co trzeci Polak nie wie, czym różni się zwykłe auto hybrydowe od hybrydy typu Plug-in. Wiele osób uważa, że hybrydy to pojazdy ładowane z gniazdka. Badanie wykonane przez firmę InsightOut Lab na zlecenie marki Volkswagen przynosi zaskakujące wnioski w kontekście zapowiadanego rozwoju elektromobilności w Polsce.

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.