Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Raporty

Koronawirus: profilaktyka w warsztatach samochodowych. Ankieta.

Pandemia COVID-19 jest z nami już od ponad roku. Czy dziś, podobnie jak na jej początku, przestrzegamy reżimu sanitarnego i stosujemy się do zaleceń epidemiologów? Do udziału w krótkiej ankiecie zachęcamy przedstawicieli warsztatów samochodowych.

Czy korzystasz z podpisu elektronicznego? Ankieta ministerstwa.

Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii przeprowadza ankietę wśród przedsiębiorców, której celem jest poznanie problemów i potrzeb tej grupy w zakresie korzystania z podpisu elektronicznego.

Motoryzacja wraca do formy po koronawirusie – RAPORT

Kolejne miesiące zmagań z pandemią COVID-19 za nami. W tym czasie trudno było znaleźć branżę, która nie została dotknięta i nie ucierpiała w wyniku pandemii koronawirusa. W bardzo trudnej sytuacji znalazł się również sektor motoryzacyjny. Pocieszające dane przedstawia jednak przygotowany po I kwartale 2021 roku raport Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych oraz Santander Bank Polska […]

Czy odczuwasz brak targów? Opinia wystawców.

Jak wykazała nasza ankieta, uczestnikom rynku motoryzacyjnego w czasie pandemii wyraźnie brakuje wydarzeń takich jak targi motoryzacyjne. Czy ten sam pogląd podzielają targowi wystawcy, czyli osoby współorganizujące te wydarzenia? Sprawdziliśmy to w osobnym sondażu.

Barometr Rynku: wypełnij krótką ankietę. Wyniki wkrótce.

Zachęcamy wszystkich właścicieli oraz pracowników warsztatów samochodowych do wypełnienia krótkiej ankiety (zajmie to około 2 minut), której wyniki zostaną wykorzystane w przygotowaniu „Barometru Branży Części Motoryzacyjnych”, projektu realizowanego przez SDCM i portal MotoFocus.pl.

Czy odczuwasz brak targów motoryzacyjnych – ankieta dla wystawców

Z wyników naszej niedawno zakończonej ankiety, dowiedzieliśmy się, że zdecydowana większość potencjalnych odwiedzających tęskni za targami motoryzacyjnymi. Czy podobny brak odczuwają także potencjalni targowi wystawcy? Zachęcamy do wypełnienia ankiety w szczególności przedstawicieli producentów części motoryzacyjnych, ale też dystrybutorów oraz innych firm z branży motoryzacyjnej.

Czy motoryzacyjni profesjonaliści tęsknią za targami? Wyniki ankiety

Targi motoryzacyjne to wydarzenia, których przed pandemią COVID-19 mieliśmy pod dostatkiem. Zmieniło się to diametralnie wraz z pierwszymi obostrzeniami. W naszej ankiecie zapytaliśmy potencjalnych odwiedzających – osoby pracujące w branży motoryzacyjnej, czy odczuwają brak tego typu imprez?

Czy szkolenia online są równie skuteczne co stacjonarne?

Pandemia koronawirusa wymusiła bardzo szybki rozwój nowoczesnych metod komunikowania się. W branży motoryzacyjnej, obostrzenia dotyczące organizacji zgromadzeń spowodowały znaczny wzrost liczby szkoleń, organizowanych w formule online. Jak taką formę kursów postrzegają mechanicy? Zapytaliśmy o to w ankiecie.

Jak przedstawiciele handlowi docierają do warsztatów w czasie pandemii?

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, bezpośrednie kontakty pomiędzy ludźmi w wielu branżach zostały ograniczone do minimum. Czy dotyczy to także kontaktów przedstawicieli handlowych z pracownikami warsztatów samochodowych?

Czy brakuje Ci targów motoryzacyjnych? Ankieta.

Wszystko wskazuje na to, że przed nami kolejny rok, w którym nie odbędzie się większość imprez targowych oraz im podobnych wydarzeń w branży motoryzacyjnej. Czy ten brak jest dla Was odczuwalny? Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej krótkiej ankiecie.

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.