Zachęcamy wszystkich pracowników i właścicieli warsztatów samochodowych do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie, podsumowującej mijający rok 2020. Był to szczególny czas, który z pewnością zapamiętamy na długo. Wyniki naszego badania przedstawimy już wkrótce na łamach MotoFocus.pl.
Ankieta została zakończona. Zapraszamy do zapoznania się z jej wynikami:
Krótkie podsumowanie roku w warsztatach – wyniki ankiety
Ankieta została zakończona!
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 23 grudnia 2020, 10:35 9 0
BDO, wzrost kontroli (budżet państwa siada ) , coraz więcej warsztatów bez szyldu, mobilne warsztaty niezarejestrowane . Do tego sprzedaż części na "allegro" i nie tylko bez podatku w cenach hurtowych -to wszystko nie pozwala zatrzymać w legalnie działającym warsztacie największej grupy klientów, czyli właścicieli aut kilkunastoletnich, wolą sami kupić część, zrobić w stodole. Na pytanie do KAS dlaczego nie skontrolują 3 dzikich warsztatów w okolicy, odpowiedzieli- nie mamy ich w systemie! KOmuś zależy na rozłożeniu tej i nie tylko gałęzi gospodarki.
Odpowiedz
Mechanik Wołów, 26 grudnia 2020, 22:43 3 0
To prawda. Warsztat działający legalnie ciągle ma rzucane kłody pod nogi jak nie BDO to coraz to wyższe podatki i inne koszty A warsztaty działające na lewo nie ponoszą żadnej odpowiedzialności i kosztów z tym związanych, klienci jeżdżą tam gdzie taniej i nie interesuje ich czy legalnie czy nie byle tanio
Odpowiedz
Dolejlama, 27 grudnia 2020, 11:51 5 0
We Włoszech za transakcję bez paragonu/faktury odpowiada również klient.
Odpowiedz