Prezentujemy plan konferencji szkoleniowej „Stacje Kontroli Pojazdów – 2013”. Najważniejsze wydarzenie w Polsce dla środowiska związanego z technicznymi badaniami pojazdów odbędzie się w dniach 17-19 kwietnia 2013 r.
Program konferencji SKP
Hotel Mercure Kasprowy w Zakopanem powita przybyłych gości 17 kwietnia w godzinach popołudniowych. Oficjalne otwarcie konferencji odbędzie się o godz. 17.00. Później goście będą mogli zapoznać się z punktami informacyjnymi wystawców. W planie jest także przygotowana przez organizatora część rozrywkowa.
Drugi dzień konferencyjny będzie poświęcony na wystąpienia zaproszonych gości i spotkania w punktach informacyjnych wystawców. Referaty przedstawią przedstawiciele firm oraz organizacji. Wśród poruszanych tematów znajdą się m.in.:
- Wypadki z powodu niesprawności technicznej pojazdów w 2012 r.
- Dopuszczenie jednostkowe pojazdów
- Problemy prawne w bieżącym funkcjonowaniu SKP
- Przyszłość badań technicznych w kontekście prawa UE
- Oświetlenie samochodowe – praktyka w SKP
- Problematyka diagnozowania pojazdów hybrydowych
- Porównanie przyczepności opon letnich i zimowych
- Klasyfikacja usterek podczas badań technicznych pojazdów
- Wymagania i szkolenia diagnostów
Odbędą się również wystąpienia partnerów konferencji – firm WSOP Gliwice, Unimetal, Sosnowski. Na godzinę 17.00 zaplanowana jest sesja dyskusyjna z udziałem prelegentów i uczestników konferencji. Wieczór umili gościom bankiet z zespołem muzycznym. Oficjalne zakończenie konferencji nastąpi 18 kwietnia, ale jej uczestnicy i goście zostaną w hotelu do dnia następnego. Niektórzy z nich wezmą także udział w obradach Walnego Zgromadzenia PISKP.
Konferencja odbędzie się w dniach 17-19 kwietnia 2013 roku w hotelu Mercure Kasprowy w Zakopanem. Zobacz szczegółowy program konferencji „Stacje Kontroli Pojazdów – 2013”.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 21 marca 2013, 8:38 0 0
Mam pytanie , Dlaczego w Polsce mając najbardziej wypasione SKP i najbardziej restrykcyjne przepisy, po Polskich drogach jeździ najwięcej klamorów.
Czekam na konkretną i rzeczową odpowiedź.
Odpowiedz
Anonim, 21 marca 2013, 23:02 0 0
Nie wysokość kary, ale jej niuchroność przynosi dobre skutki.
Odpowiedz
Anonim, 4 kwietnia 2013, 13:14 0 0
Nieuchronność zapłacenia 100 złotych kary za morderstwo
Odpowiedz