„Rok 2013 dopiero w drugim kwartale pokaże swoje prawdziwe oblicze” – wywiad z przedstawicielem TRW

27 lutego 2013, 14:41

TRW sukcesywnie rozwija koncepcję „corner module” i dostarcza coraz więcej technologii na pierwszy montaż. Na nasze pytania odpowiedział Sławomir Góralewski – General Manager Parts & Service Office firmy TRW na Polskę, Czechy i Słowację.

Sławomir Góralewski TRWCzy w związku z rozwojem koncepcji „corner module” – układ hamulcowy – układ kierowniczy – zawieszenie – amortyzatory – wszystko od jednego dostawcy, zachęcacie w jakiś szczególny sposób warsztaty niezależne do stosowania przy naprawach całych kompletów części TRW?

Sławomir Góralewski: Promowanie idei corner module nie jest związane z narzucaniem konieczności stosowania gotowych czy zmontowanych zestawów części. Co więcej, takowe „gotowe” zestawy w ofercie TRW w ogóle nie występują. To mechanik korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia decyduje, które części należy wymienić, a skorzystanie z szerokiego asortymentu TRW ułatwia i przyspiesza pracę.

W tę dowolność nie chcemy ingerować, staramy się natomiast przekonywać warsztaty do korzystania z kompleksowych rozwiązań ułatwiających  naprawy i zapewniających komfort i bezpieczeństwo użytkowania pojazdów.

Na polskim rynku dostępnych jest dużo części marek budżetowych. Czy TRW, jako marka premium odczuwa konkurencję z ich strony?

„Poprawność polityczna” nakazywała by odpowiedzieć, że nie. Nie oszukujmy się jednak – każdy zakup części z segmentu budżetowego ogranicza popyt na pozostałe oferowane produkty. Jednak każdy nabywca tanich produktów powinien dobrze zastanowić się skąd wzięła się niska cena i czy per saldo taki wydatek się opłaci. Jednocześnie jesteśmy świadomi, że ciężko jest wymagać od użytkownika przykładowo 15-letniego Forda Escorta o wartości 2000 zł, aby zainwestował w remont zawieszenia niemal równowartość samochodu…

 

Zobacz całą treść wywiadu.

Dowiedz się więcej

Rozwój zaawansowanych systemów hamulcowych TRW dla pojazdów z napędami alternatywnymi
Rozwój zaawansowanych systemów hamulcowych TRW dla pojazdów z napędami alternatywnymi

TRW Automotive, światowy lider w dziedzinie samochodowych systemów bezpieczeństwa, kontynuuje rozwój zaawansowanych systemów hamulcowych do pojazdów z klasycznym napędem spalinowym, jak również z nowoczesnymi rozwiązaniami hybrydowymi lub elektrycznymi. Technologia TRW dla pojazdów z napędami alternatywnymi TRW zostało niedawno wyróżnione znaczącym kontraktem na swój system EBC 460 Premium znajdujący zastosowanie w technologii napędu tradycyjnego Premium (P), jak […]

Kontrola sworzni kulowych zawieszenia pojazdu
Kontrola sworzni kulowych zawieszenia pojazdu

Każdy samochód wymaga okresowo kompleksowej kontroli mechanizmów podwozia. Trwałość jego elementów zależy od konstrukcji, zastosowanych materiałów, od warunków eksploatacji pojazdu, czyli od jakości dróg i warunków atmosferycznych. Zaleca się aby raz w roku lub co około 20 tys. km sprawdzić poprawność działania elementów podwozia. Poniższe zalecenia dla mechaników podczas wykonywania kontroli podwozia należy traktować wyłącznie […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 27 lutego 2013, 18:06 0 0

szkoda że tych madrości nie chce na rynek przekładac. To co wymyśla od kilku lat z cenami spowodowało że to jest najbardziej << zepsuty >> produkt na naszym rynku.

Odpowiedz