TRW sukcesywnie rozwija koncepcję „corner module” i dostarcza coraz więcej technologii na pierwszy montaż. Na nasze pytania odpowiedział Sławomir Góralewski – General Manager Parts & Service Office firmy TRW na Polskę, Czechy i Słowację.
Czy w związku z rozwojem koncepcji „corner module” – układ hamulcowy – układ kierowniczy – zawieszenie – amortyzatory – wszystko od jednego dostawcy, zachęcacie w jakiś szczególny sposób warsztaty niezależne do stosowania przy naprawach całych kompletów części TRW?
Sławomir Góralewski: Promowanie idei corner module nie jest związane z narzucaniem konieczności stosowania gotowych czy zmontowanych zestawów części. Co więcej, takowe „gotowe” zestawy w ofercie TRW w ogóle nie występują. To mechanik korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia decyduje, które części należy wymienić, a skorzystanie z szerokiego asortymentu TRW ułatwia i przyspiesza pracę.
W tę dowolność nie chcemy ingerować, staramy się natomiast przekonywać warsztaty do korzystania z kompleksowych rozwiązań ułatwiających naprawy i zapewniających komfort i bezpieczeństwo użytkowania pojazdów.
Na polskim rynku dostępnych jest dużo części marek budżetowych. Czy TRW, jako marka premium odczuwa konkurencję z ich strony?
„Poprawność polityczna” nakazywała by odpowiedzieć, że nie. Nie oszukujmy się jednak – każdy zakup części z segmentu budżetowego ogranicza popyt na pozostałe oferowane produkty. Jednak każdy nabywca tanich produktów powinien dobrze zastanowić się skąd wzięła się niska cena i czy per saldo taki wydatek się opłaci. Jednocześnie jesteśmy świadomi, że ciężko jest wymagać od użytkownika przykładowo 15-letniego Forda Escorta o wartości 2000 zł, aby zainwestował w remont zawieszenia niemal równowartość samochodu…
Zobacz całą treść wywiadu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 27 lutego 2013, 18:06 0 0
szkoda że tych madrości nie chce na rynek przekładac. To co wymyśla od kilku lat z cenami spowodowało że to jest najbardziej << zepsuty >> produkt na naszym rynku.
Odpowiedz