Johnson Controls odświeża wizerunek marki Varta. W europejskiej kampanii pod hasłem „Pewny start to akumulator Varta” zostaną zaprezentowane nowe logo, slogan, design produktu oraz witryna w Internecie.
Nowa kampania wspiera dystrybutorów i serwisy
Poprzez odświeżenie wizerunku Varty, Johnson Controls chce podkreślić dynamicznę i innowacyjność tej marki na rynku, który w ostatnich latach ulega ciągłym zmianom.
Slogan „Pewny start to akumulator Varta ” ma potwierdzać wiodącą pozycję marki w sektorze akumulatorów rozruchowych oraz nawiązywać do zaufania, jakie mają do niej klienci.
Odświeżony wizerunek marki ma na celu również wspieranie partnerów handlowych Varty, ponieważ strategia tej kampanii ustawia markę w samym centrum uwagi klientów. Jan Kwiecień, Country Manager firmy, twierdzi, że nowe oblicze marki odzwierciedla jej przemianę, począwszy od logo, przez design produktu, aż po witrynę w Internecie. Kampania ma przekazać prosty komunikat – Varta oferuje akumulatory i ich kompleksowy serwis. Program Serwisowy Varta Start-Stop (VSSP), oferowany przede wszystkim warsztatom samochodowym umożliwia montaż i wymianę akumulatorów Start-Stop. Natomiast innowacyjne rozwiązania w produkcji akumulatorów stanowi technologia AGM dla linii Start-Stop oraz opatentowana technologia produkcji kratki PowerFrame®.
Nowa kampania medialna jest największą w całej historii koncernu. Wystartuje ona 17 stycznia 2013 r. w 20 krajach europejskich i swoim zasięgiem obejmie ponad 5 milionów użytkowników. Nowy design produktu symbolizuje jakość marki. Logo PowerFrame® umieszczone na akumulatorach ma gwarantować klientom najwyższą jakość produktu.
Nowa witryna internetowa Varty została zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, zapewnia szybką nawigację oraz oferuje obszerne informacje o produktach i serwisie. Nowa wyszukiwarka pozwoli klientom na szybkie i bezproblemowe dopasowanie produktu oraz wyszukanie jego dystrybutorów.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 22 stycznia 2013, 20:45 0 0
Gratulacje, faktycznie wspieracie dystrybutorów, w detalu wasi dystrybutorzy sprzedają w takich samych cenach jak wy w hurcie. Zielona Góra i Puławy rozwalają rynek, zaniżają marże. Zdobywajcie rynek z kim innym, w końcu już ponad milion sprzedaliscie (lub leżą u kogoś na stanie), ja się na to nie pisze bez waszych baterii zarabiam znacznie więcej i nie musze realizować chorych planów sprzedażowych. Bez Varty, Centry i Boscha da sie żyć. Z drugiej ręki kupie wasze baterie taniej, neutrala dostane gdzie indziej bez problemu. A prawda jest taka że takie firmy jak moja czyli średniej wielkości dystrybutorzy nie liczą się dla Was.
Odpowiedz
Anonim, 24 stycznia 2013, 11:05 0 0
Co mogę powiedzieć w temacie marketingu akumulatorów VARTA?
Handluję tymi akumulatorami od ponad 10 lat, polecam je moim klientom jako numer jeden z pośród gamy innych produktów, które mam w swojej ofercie. Zawsze broniłem te akumulatory jak ktoś mówił czy pisał źle na ich temat. Można by powiedzieć, że w jakimś stopniu na przełomie ostatnich lat przyczyniłem się do rozwoju firmy.
Niestety, jeżeli chodzi o wsparcie marketingowe ze strony Varty nie spotkało mnie jeszcze nic pozytywnego! Na przełomie ponad 10 lat od koncernu nie doczekałem się żadnych materiałów reklamowych, choć wielokrotnie o nie prosiłem moich dostawców. Czasami po wielu prośbach dostawca kombinował sam coś na własną rękę.
Moim zdaniem to wstyd dla firmy i jej przedstawicieli, że nie wspierają w żaden sposób bądź co bądź swoich chlebodawców nawet zwykłymi gadżetami, nie mówiąc o nieco kosztowniejszych banerach, flagach czy innych środkach masowego marketingu. Przecież w końcu to one mają reklamować Wasze produkty i przyczyniać się do większych obrotów a co za tym idzie zysków Johnson Controls!
Mam nadzieję, że kiedyś przeczyta te słowa pan Manager Jan Kwiecień.
WSTYD, PROSZĘ PANA, WSTYD!
Pozdrawiam
"lewar"
Odpowiedz
Anonim, 24 stycznia 2013, 11:08 0 0
No to masz kolego słabego opiekuna ze strony Varty.Ja handluję Vartą od roku, mam wsparcie, materiały reklamowe, stojaki itp.Faktycznie na razie zero problemów, spore zaufanie klienta do marki, dobre parametry i cena.
Odpowiedz
Anonim, 24 stycznia 2013, 12:57 0 0
Varta jest moim najlepszym parterem handlowym.
Odpowiedz
Anonim, 24 stycznia 2013, 13:06 0 0
firmę zawsze postrzega się jako całokształt. To, że punkt nie otrzymuje materiałów reklamowych (lub odczuwa nieustanny niedosyt) rekompensuje wysoka jakość produktu i obsługa - kompetentna i zawsze pomocna. Na jakość relacji z handlowcem wpływam także ja sam. Im lepszy jest kontakt, tym większe wsparcie i zainteresowanie varty. To się nazywa interakcja. Trudno oczekiwać, że handlowiec varty dotrze do każdego pomniejszego dystrybutora w kraju; wystarczy okazać zaintereowanie samemu. Z moich oświadczeń wynika, że nie odmawiają.
Odpowiedz
Anonim, 24 stycznia 2013, 13:39 0 0
Tylko KaGer
Odpowiedz