„Rzeczpospolita” opublikowała IX ranking najcenniejszych polskich marek. Według niego Dębica jest 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji.
Dębica wysoko w rankingu „Rzeczpospolitej"
Ranking jest pierwszym w Polsce katalogiem dużych przedsiębiorstw, odgrywających czołową rolę w poszczególnych województwach. Finalistów wskazały lokalne samorządy. W ogólnej klasyfikacji, marka Dębica awansowała na 107. miejsce wobec 126., które przypadło jej w 2011 roku. Oznacza to wzrost wartości marki o 24 proc. Dębica zajęła także 22. pozycję pod względem świadomości marki.
W zestawieniu marek „Rzeczpospolitej” ocenie poddano 330 najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość to ponad 57 mld zł. W rankingu 194 marek zyskało na wartości, w tym Dębica, ale jednocześnie aż 115 marek straciło.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 3 stycznia 2013, 14:21 0 0
Tak bym powiedział że w markecie na pewno
Odpowiedz