HELLA zmienia wizerunek na rynku wtórnym

22 października 2012, 11:23

“Części, Narzędzia, Usługi” to nowa koncepcja oferowanej „wartości dodanej dla klienta” firmy HELLA, zaprezentowana po raz pierwszy na targach Automechanika 2012 we Frankfurcie. Firma skoncentruje się na swoich głównych kompetencjach: bogatym asortymencie, profesjonalnym wyposażeniu warsztatowym i renomowanych usługach.

Nowa koncepcja zastępuje poprzednią „strategię 4+2” obowiązującą w koncernie poprzednio. Oznaczała ona koncentrację na czterech grupach produktowych: oświetlenie, elektronika, elektryka, systemy termiczne oraz na serwisie technicznym i wspomaganiu sprzedaży.

– „Spectrum serwisowo-usługowe oferowane przez HELLĘ znacznie się poszerzyło w ostatnich latach. Obecnie diagnostyka pojazdowa oraz zarządzanie logistyczne stały się nierozerwalną częścią portfolio usług. A w najbliższym czasie zostanie dołączona nowa grupa produktowa z zakresu systemów hamulcowych. Strategia »4+2« już nie oddaje w pełni całej oferty HELLI, dlatego niezbędna się stała zmiana wizerunku marki” – mówi Jörg Harjes, dyrektor marketingu departamentu rynku wtórnego i rynku pojazdów specjalnych (SOE).

W asortymencie ponad 28 000 produktów marki HELLA można znaleźć szeroką gamę oświetlenia, znaczące portfolio części z zakresu elektryki i elektroniki oraz systemy termiczne z Behr Hella Service. Wkrótce pod marką HELLA Pagid, będzie dostępna oferta części do systemów hamulcowych (obecnie w trakcie autoryzacji antymonopolowej).

Firma prężnie rozwija ofertę dla warsztatów, oprócz diagnostyki Hella Gutmann Solutions, HELLA ma w ofercie wiele innych produktów do zastosowania warsztatowego, jak przyrząd do ustawiania świateł, czy drobne narzędzia konieczne w codziennej pracy warsztatowej. Ofertę uzupełniają produkty Hella Nussbaum Solutions z zakresu serwisu klimatyzacji samochodowej.

W zakresie usług, HELLA oferuje serwis techniczny, wspomaga klientów szkoleniami, czy łatwym dostępem do szerokiego zakresu informacji poprzez „gorącą linię telefoniczną”. Ponadto, wspiera swoich klientów katalogami, broszurami i materiałami ekspozycyjnymi.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

HELLA – więcej niż części zamienne
HELLA – więcej niż części zamienne

HELLA poinformowała o zmianie strategii komunikacji na rynku wtórnym. O przedstawienie szczegółów tej sprawy oraz ocenę aktualnej sytuacji na rynku poprosiliśmy pana Michała Koszałkę, Dyrektora Zarządzającego firmy HELLA Polska. Jaki jest powód decyzji o zmianie wizerunku HELLA na rynku wtórnym? Tak naprawdę HELLA nie zmienia wizerunku. Zdecydowaliśmy się jedynie na zmianę strategii komunikowania. Dotychczas, do […]

Hella wprowadza nowe produkty
Hella wprowadza nowe produkty

Hella wprowadza nowe produkty z asortymentu Behr Hella Service. Są to kompresory, olej do sprężarek klimatyzacji oraz chłodnice powietrza doładowującego do popularnych samochodów osobowych. Nowości Behr Hella Service W ofercie znajdzie się dziewiętnaście nowych kompresorów – m.in. do Forda Focusa i Fiesty oraz BMW X5 (E70). Nowością jest olej POE do sprężarek klimatyzacji przeznaczony do […]

Nowości HELLA Nussbaum Solutions
Nowości HELLA Nussbaum Solutions

Oferta HELLA Nussbaum Solutions poszerza się o nowe narzędzia i akcesoria, przygotowane na zbliżający się sezon klimatyzacji. Wszystkie produkty będą dostępne od lutego 2014 r. Generator ozonu (nr katalogowy 8PE 285 100-521) Przenośny generator może być zasilany z układu instalacji elektrycznej pojazdu lub ze sieci zasilającej 240 V. Urządzenie bardzo skuteczne usuwa z wnętrza pojazdu […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!