Auto Partner S.A. proponuje swoim klientom udział w promocji Zawiechomania 2012, w której nagradzany jest wzrost zakupów asortymentu zawieszenia wybranych marek.
Promocja trwa od 20 września do 20 listopada 2012.
Zawiechomania 2012
Klient biąrący udział w promocji może zdobyć tylko jedną nagrodę w zależności od osiagniętego poziomu wzrostu. Nagrody pozielono na 5 poziomów w zależności od wzrostu zakupów względem indywidualnego targetu:
- 1 poziom – wzrost o 5 000 zł netto
- 2 poziom – wzrost o 10 000 zł netto
- 3 poziom – wzrost o 15 000 zl netto
- 4 poziom – wzrost o 20 000 zł netto
- poziom VIP – wzrost o 40 000 zł netto
Każdy z poziomów to kilkanaście nagród do wyboru.
Aby na bieżąco śledzić zrealizowane wzrosty zakupów produktów objętych Zawiechomanią należy zarejestrować się na stronie www.zawiechomania2012.pl, gdzie znaleźć można informacje o tym na jaką kwotę należy dokonać zakupów, by zdobyć wybraną nagrodę.
Pomocja produktów Meyle HD
W ramach oferty Mayle HD, wzrost zakupów tej marki w okresie trwania promocji premiowany jest sprzętem HD zgodnie z progami wartościowymi:
- Wzrost o 24 000 zł netto – aparat fotograficzny Canon EOS 550D +18-55 IS kit
- 20 000 zł netto – Samsung S7000 Galaxy Note
- 15 000 zł netto – Samsung I9100 Galaxy S II
- 10 000 zł netto – Samsung NP-N102S-B01 z kartą grafiki HD
- 8 000 zł netto – Kamera HD JVC GZ-HM30
- 7 000 zł netto – Nikon Coolpix S6300 z nagrywaniem HD
- 5 000 zł netto – Kino domowe LG HT-306PD
Aby sprawdzić swój wynik w promocji należy zalogować się www.maylehd.pl podając numer Klienta AP SA (login) oraz NIP firmy (hasło).
(ak)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 26 września 2012, 19:38 0 0
super promocja, fajnie, że ją znowu uruchamiają. Na pewno skorzystam.
Odpowiedz
Anonim, 27 września 2012, 9:41 0 0
krypto nie krypto, dla kobitek przynajmniej coś można wybrać, a nie tylko te nawigacje i kobinezony...
Odpowiedz
Anonim, 2 października 2012, 14:35 0 0
Firma masakra!
Towar Maxgeara to w wielu pozycjach porażka. Ilość zwrotów fakturowanych przekracza 33%. W kartonikach mnóstwo bubli, których hurtownia nie chce przyjmować z powrotem doszukując się dziury w całym. Zwracane buble zamiast do centrali trafiają ponownie na półkę i potem do kolejnego klienta. Kierownictwo oddziałów jak i centrali nie odpowiada na żadne maile z pytaniami. Przedstawiciele handlowi umywają od wszystkiego ręce i zastawiają się przepisami centrali. Na rozpatrzenie złożonej reklamacji czeka się ponad miesiąc. Na odpowiedz z reklamacji nie czekaj bo i tak jej nie dostaniesz, możesz tylko dzwonić i pytać czy już ją rozpatrzono czy jeszcze nie i prosić się o swoje. Wprowadzając ostatnio nowe oprogramowanie informatycy zapomnieli, że trzeba jeszcze wraz z nim wymienić przestarzały sprzęt komputerowy, który nie jest wstanie obsłużyć nowy program. Następstwem bezmyślnego działania jest wieszające się i powolne strony katalogu online. Na dodatek wprowadzono minimalny limit na zakupy. Jak kupisz za mało w danym miesiącu to w kolejnym miesiącu będziesz płacił frycowe za każdy transport grube pieniądze. Na produkty objęte umową lojalnościową AP dolicza 20% marży, więc zarabia na sprzedaży tam gdzie nie powinien itd,itd.
Hurtownia ma swoich stałych klientów w głęboko w du...e i robi jak widać wszystko by ich do siebie zniechęcić. Pewnie kasy mają w nadmiarze.
Odpowiedz