W połowie października odbędzie się wydarzenie N! VIRTUAL DAYS przeznaczone dla członków oraz dostawców sieci NEXUS. Ze względu na pandemię koronawirusa, wydarzenie będzie miało unikalną formę.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 14-15 października 2020 r. Według szacunków organizatora, weźmie w nim udział ponad tysiąc osób. Członkowie sieci NEXUS mogą już teraz rezerwować wirtualne spotkania z dostawcami części.
Przygotowując się do organizacji cyfrowych targów, NEXUS uruchomił narzędzie CON!NECT, wewnętrzną platformę, za pośrednictwem której członkowie i dostawcy N! mogą się komunikować. Następnie wprowadzono N! Akademię, czyli webinary prowadzone przez dostawców Nexusa. W szkoleniach dotyczących różnych tematów wzięło już udział ponad 800 członków sieci. NEXUS zorganizował także internetową dyskusję na temat konsekwencji pandemii COVID-19 i zamierza kontynuować podobne inicjatywy, by integrować swoich członków i zapewniać im wsparcie.
Kolejnym krokiem na cyfrowej drodze Nexusa jest organizacja wydarzenia N! VIRTUAL DAYS, które jest odpowiedzią na odwołanie niemal wszystkich targów branżowych w tradycyjnej formie (w tym targów Automechanika we Frankfurcie).
Wirtualne centrum wystawiennicze składać się będzie z trzech hal:
- Audytorium: dwa razy każdego dnia będzie można uczestniczyć w webinarach NEXUS, podczas których przekazywane będą aktualne informacje o działaniach i strategiach NEXUS.
- Wystawcy: strategiczni dostawcy NEXUS powitają odwiedzających bezpośrednio na swoich cyfrowych stoiskach. Tutaj dostawcy będą prowadzić spotkania, udostępniać dokumenty, webinary i inne zasoby.
- Strefa wypoczynkowa: każdy uczestnik może spotykać się bezpośrednio w wirtualnym salonie i rozmawiać online z osobami, które również obecnie się w nim znajdują.
Podobnie jak w przypadku tradycyjnych targów, uczestnicy będą mogli z wyprzedzeniem planować spotkania. Dostawcy mogą jednak zaangażować większą liczbę przedstawicieli, co daje im możliwość sprowadzenia lokalnego zespołu na spotkania z członkami z ich regionu.
– Jesteśmy świadomi, że będziemy teraz żyć „nową normalnością”, wydarzenia N! zmienią swój kształt, aby zaoferować naszym dostawcom i członkom więcej możliwości łączenia się, gdziekolwiek na świecie się znajdują, a także poczucia się częścią postępowej światowej społeczności. – mówi Bas Donders, Dyrektor ds. Marki i Komunikacji w NEXUS – Nie możemy sobie wyobrazić kontynuowania działalności bez spotkań z naszymi partnerami na całym świecie. Musimy jednak również dostosować się do okoliczności i stworzyć najbezpieczniejsze ku temu środowisko. Obecnie dysponujemy technologią umożliwiającą adaptację, naukę i budowanie nowych sposobów prowadzenia działalności i wierzymy, że nasza społeczność jest gotowa dokonywać zmian nawet w tej sytuacji. Targi NEXUS Virtual Days są pierwszym krokiem dla społeczności NEXUS, który będzie stanowić prawdziwy punkt zwrotny w sposobie prowadzenia wydarzeń. – dodaje Bas Donders.
Komentarze