W sobotę 24 czerwca podczas święta papieru odbywającego się w Świeciu zostały rozegrane Drużynowe Mistrzostwa Mechaników Samochodowych organizowane przez Centrum Motoryzacji Armar oraz sieć ProfiAuto. Do walki stanęło 6 drużyn mechaników, którzy rywalizowali ze sobą w konkurencjach sprawdzających ich wiedzę teoretyczną oraz praktyczną. Walka była bardzo zacięta, a zwycięską drużyną, z przewagą zaledwie jednego punktu, został serwis Autonaprawa w składzie Tomasz Śmielewski/Łukasz Motylewski.
Pozostałe miejsca na podium zajęli odpowiednio mechanicy drużyn Auto Tiger oraz Autogaz Serwis Konopacki. Na zwycięzców czekały nagrody ufundowane przez firmę Armar oraz sieć ProfiAuto.
Zobacz więcej zdjęć z tego wydarzenia
Mistrzostwa Mechaników były jedną z wielu motoryzacyjnych atrakcji jakie czekały na odwiedzających imprezę. Na stoisku Armar/ProfiAuto zaparkował ProfiAuto show car Mitsubishi Lancer Evo IX, na mechaników czekał demo van producenta narzędzi Hazet, a najmłodsi uczestnicy imprezy otrzymali książeczki z bajkami ProfiAuto uczącymi prawidłowego zachowania na drodze oraz wiele innych upominków. Dodatkowo przez cały dzień klienci firmy Armar mogli się zgłaszać po karty rabatowe upoważniające do zniżek w sieci ProfiAuto.
W przerwie zmagań mechaników swoimi umiejętnościami popisywali się motocyklowi stunterzy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 16 sierpnia 2012, 23:14 0 0
Wiedza doświadczenie i umiejętności to cechy, które muszą posiadać mechanicy pojazdów samochodowych. Naprawa wtryskiwaczy common rail wymaga tych cech gdyż są to najbardziej skomplikowane wtryskiwacze jakie dotąd wyprodukowała firma Bosch. Oczywiście trwają cały czas prace nad udoskonaleniem tego typu wtryskiwaczy i pomp choć ciężko powiedzieć kiedy dostana się do masowej produkcji. Naprawa tych wtryskiwaczy i tak na razie nie będzie możliwa ponieważ firmy bronią się jak mogą bo na czym się zarabia dobre pieniądze jak nie na sprzedaży nowych pomp i wtryskiwaczy common rail. Pierwsze generacje wtryskiwaczy i pomp można było naprawiać bardzo profesjonalnie co można zobaczyć w procesach regeneracji na .Bardzo wiele firm zwłaszcza z krajów azjatyckich próbują tworzyć repliki tych części , ale są one bardzo niskiej jakości i nie warto ich montować bo przebiegi na nich są połowę krótsze http://www.[zmoderowano].com/etapy.html niż na oryginalnych częściach boscha. Jedynie części firmy delphi common rail można spokojnie montować i spełnią w samochodzie swoją role prawie jak fabrycznie nowe części, ale to wyjątek. Regeneracja naprawa wtryskiwaczy na częściach delphi jest opisana szczegółowo na http://www.[zmoderowano].com Doskonały sprzęt daje rewelacyjne efekty , które są nie do zdobycia bez tak precyzyjnych narzędzi które zapewniają dokładność pomiarów nawet do jednego mikrona. Wiele przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej próbuje kopiować te maszyny ale bez powodzenia. Naprawa wtryskiwaczy na tego typu sprzętach jest nie dokładna mało precyzyjna co finalnie przekłada się na efekt końcowy w postaci wielu usterek podczas eksploatacji zwłaszcza samochodów ciężarowych robiących miliony kilometrów rocznie. Bosch Service nie idzie na tania jakość bo wiadomo ,że to się w perspektywie czasu nie opłaci, a dobrze zainwestowane nawet duże pieniądze w naprawę na wysokim poziomie zwróci się wielokrotnie. Adres takich stanowisk naprawczych jest na http://www.[zmoderowano].com/blisko.html i wcale nie tak daleko od siebie jak mogło by się wydawać. Na pewno warto wszystko zobaczyć osobiście do czego zachęcamy.
Odpowiedz