Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
23 lutego 2012, 12:43
W ofercie Denckermann pojawiły się 73 nowe referencje pomp wody wchodzących w skład zupełnie nowej linia produktów Premium. Oferta obejmuje zarówno starsze, jak i najnowsze modele pojazdów.
W ofercie Denckermann pojawiły się ostatnio 62 nowe referencje szczęk hamulcowych. Są wśród nich między innymi części do Fiata 500 czy Nissana Note. Poniżej przedstawiamy szczegółową listę nowości: DKM No. Nazwa Zastosowanie B120096 Szczęki hamulcowe VOLVO S80 / V70 II / XC70 / XC90 98- (178X25MM) B120097 Szczęki hamulcowe BMW E46 98- (160X20MM) […]
Silnik 1.0, w który wyposażonych jest kilka samochodów z segmentu A, cierpi na kłopotliwą usterkę związaną z nieszczelnością pompy wody. Firma febi wyprodukowała pompę pozbawioną wady i przygotowała krótki poradnik wymiany części. Pompa wody febi do silnika 1.0 Nowa pompa febi została oznaczona numerem 32682. Pasuje m.in. do tzw. ,,kolińskich trojaczków" (C1, 107, Aygo) oraz […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim,
25 lutego 2012, 18:30
10
Potrzeba jeszcze wiele edukacji i poprawy świadomości. Nie mogę zrozumieć tych co wydają kilkaset złotych na rozrząd ( INA CONTI SKF bo musi być dobre ) a potem kupują taką chińską pompę wody DENCKERMANN za 30 złotych, a niektórzy mechanicy to montują.
Czy jest „Chinska” , czy nie jest „Made in China”, to nie jest ogólny problem!.
Problem ogólny, to jest oszukiwanie klienta "pokaż kotku co masz w środku" i to jest skrzętnie ukrywane, i narażanie klienta na utratę czasu, pieniążków, zdrowia? i....
„WYBÓR I ŚWIADOMOŚĆ”
Czyli nikłe, a nawet w ogóle brak nakładów, na testy, badania, technologie?....
A jedyną formą badań to "zamontuj i daj znać jak się zachowuje", lub duży zarobek(wysoka marża i produkt marnej jakości) który pozwala na uznawanie reklamacji itp, itd...
A klient nawet sobie nie zdaje sprawy, że "wielokrotne wymiany, wzmagają dalsze naprawy".
Czyli "tanizna" staje się drożyzną?(najgorsza „tanizna to ta, która jest nicością”).
Jeśli mowa o powyższej firmie DENCKERMANN, i jak mi już wiadomo, to testy i technologia jest jak najbardziej na poziomie, a firmy dystrybucyjne chwalą sobie produkt, bo mają mało reklamacji, zwrotów...
A czego nie można powiedzieć o innych firmach, które oszukują tym, że zatajają pochodzenie i mają nikłe nakłady na testy…?, a tym samym tworzą większe magazyny, ale nie na więcej towaru, a na złomowisko?, które tworzy się z zatrważającą szybkością z odrzutów, zwrotów i reklamacji?.
Pomijając, że klient jest pozbawiony informacji o produkcie, narażany na szkody..., to pozbawia się go podstawowej, zasadniczej zasady, która jest zawarta w prawie zasadniczym.
Reasumując, wolę firmę tanią w tym przypadku, która tworzy swoją markę kierując się zasadami, ale mając poczucie, że ta tania Pompa i wszystkie produkty były sprawdzone i zrobione tak, aby klient nie musiał myśleć o "bezpieczeństwie" a o kierowaniu pojazdem, niż pompę i produkty, które na rynku są "polskim produktem", a w środku "made in china" a przedstawiana jako "Made in Germany, Japan...", i tylko LICZY SIĘ! zysk? „a klientowi w pysk”?, i liczy się na "ciemny lud" bo wedle zasady "klasyka" ciemny lud wszystko kupi?...
Pozdrawiam
Dokładnie tak DENCKERMAN to najlepszy przykład niemieckojęzyczna nazwa na allegro niby to niemiecki, a tak naprawdę to chińczyk kupuje u swoich ziomali co popadnie pcha w pudełka a potem sprzedaje jak to dobrze ujął kolega ciemny lud wszystko kupi.
Widzę że konkurencja firmy Denckermann nie próżnuje. A tak na marginesie to Kraft też ma niemiecko brzmiącą nazwę. Poza tym jakoś nikt nie wspomina o pseudo japońskich brendach- nie bedę wskazywał palcem bo to nieładnie ale zainteresowani wiedzą . Kto nie jest produkowany w Azji niech pierwszy rzuci kamieniem(pompą wody etc..)
SKF jest szwedzki - zawsze był i pewnie będzie, chyba, że chinole kupią. Z samej nazwy SKF to wynika (Svenska Kullagerfabriken AB) - w obecnej chwili posiadają 14 fabryk w Chinach.
Ruville i Febi - te firmy nie produkujące swoich części! Kupują od innych producentów i pakują w swoje kartony. Co do pomp wody tych firm nie wiadomo skąd pochodzą (oczywiście Germany na kartonach bo jak inaczej - niemcy budzą zaufanie.
Optimal też niby niemiecki wszędzie opisują i owszem - siedziba w Niemczech w Monachium, ale
produkcja głównie w Chinach, również w PL.
Dolz - producent hiszpański, ale produkcja w Chinach - w Polsce bardzo dobrze się sprzedaje, jakość całkiem przyzwoita choć trafiają się buble.
Bosch i Luk to samo - Chiny i nawet się z tym nie kryją.
Wnioski: Dzisiaj prawie wszystkie, jeżeli nie wszystkie znane i nie znane firmy zlecają swoją produkcję w Chinach. Kupując markową pompę czy rozrząd jest prawie pewne, że ten produkt i tak jest z Chin choć rodowód ma np.Niemiecki. Takie są panowie dzisiejsze realia. I to dotyczy każdej branży, nie tylko motoryzacyjnej.
Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.
Pozdrawiam "lewar"
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do dz...
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 25 lutego 2012, 18:30 1 0
Potrzeba jeszcze wiele edukacji i poprawy świadomości. Nie mogę zrozumieć tych co wydają kilkaset złotych na rozrząd ( INA CONTI SKF bo musi być dobre ) a potem kupują taką chińską pompę wody DENCKERMANN za 30 złotych, a niektórzy mechanicy to montują.
Odpowiedz
Anonim, 27 lutego 2012, 3:11 0 0
niektórzy montują Doltza a to też chińska pompa że o innych nie wspomnę
Odpowiedz
Anonim, 28 lutego 2012, 10:41 0 0
Czy jest „Chinska” , czy nie jest „Made in China”, to nie jest ogólny problem!.
Problem ogólny, to jest oszukiwanie klienta "pokaż kotku co masz w środku" i to jest skrzętnie ukrywane, i narażanie klienta na utratę czasu, pieniążków, zdrowia? i....
„WYBÓR I ŚWIADOMOŚĆ”
Czyli nikłe, a nawet w ogóle brak nakładów, na testy, badania, technologie?....
A jedyną formą badań to "zamontuj i daj znać jak się zachowuje", lub duży zarobek(wysoka marża i produkt marnej jakości) który pozwala na uznawanie reklamacji itp, itd...
A klient nawet sobie nie zdaje sprawy, że "wielokrotne wymiany, wzmagają dalsze naprawy".
Czyli "tanizna" staje się drożyzną?(najgorsza „tanizna to ta, która jest nicością”).
Jeśli mowa o powyższej firmie DENCKERMANN, i jak mi już wiadomo, to testy i technologia jest jak najbardziej na poziomie, a firmy dystrybucyjne chwalą sobie produkt, bo mają mało reklamacji, zwrotów...
A czego nie można powiedzieć o innych firmach, które oszukują tym, że zatajają pochodzenie i mają nikłe nakłady na testy…?, a tym samym tworzą większe magazyny, ale nie na więcej towaru, a na złomowisko?, które tworzy się z zatrważającą szybkością z odrzutów, zwrotów i reklamacji?.
Pomijając, że klient jest pozbawiony informacji o produkcie, narażany na szkody..., to pozbawia się go podstawowej, zasadniczej zasady, która jest zawarta w prawie zasadniczym.
Reasumując, wolę firmę tanią w tym przypadku, która tworzy swoją markę kierując się zasadami, ale mając poczucie, że ta tania Pompa i wszystkie produkty były sprawdzone i zrobione tak, aby klient nie musiał myśleć o "bezpieczeństwie" a o kierowaniu pojazdem, niż pompę i produkty, które na rynku są "polskim produktem", a w środku "made in china" a przedstawiana jako "Made in Germany, Japan...", i tylko LICZY SIĘ! zysk? „a klientowi w pysk”?, i liczy się na "ciemny lud" bo wedle zasady "klasyka" ciemny lud wszystko kupi?...
Pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 28 lutego 2012, 21:40 1 0
Dokładnie tak DENCKERMAN to najlepszy przykład niemieckojęzyczna nazwa na allegro niby to niemiecki, a tak naprawdę to chińczyk kupuje u swoich ziomali co popadnie pcha w pudełka a potem sprzedaje jak to dobrze ujął kolega ciemny lud wszystko kupi.
Odpowiedz
Anonim, 29 lutego 2012, 13:47 0 0
Widzę że konkurencja firmy Denckermann nie próżnuje. A tak na marginesie to Kraft też ma niemiecko brzmiącą nazwę. Poza tym jakoś nikt nie wspomina o pseudo japońskich brendach- nie bedę wskazywał palcem bo to nieładnie ale zainteresowani wiedzą . Kto nie jest produkowany w Azji niech pierwszy rzuci kamieniem(pompą wody etc..)
Odpowiedz
Anonim, 2 marca 2012, 17:13 0 0
SKF jest szwedzki - zawsze był i pewnie będzie, chyba, że chinole kupią. Z samej nazwy SKF to wynika (Svenska Kullagerfabriken AB) - w obecnej chwili posiadają 14 fabryk w Chinach.
Ruville i Febi - te firmy nie produkujące swoich części! Kupują od innych producentów i pakują w swoje kartony. Co do pomp wody tych firm nie wiadomo skąd pochodzą (oczywiście Germany na kartonach bo jak inaczej - niemcy budzą zaufanie.
Optimal też niby niemiecki wszędzie opisują i owszem - siedziba w Niemczech w Monachium, ale
produkcja głównie w Chinach, również w PL.
Dolz - producent hiszpański, ale produkcja w Chinach - w Polsce bardzo dobrze się sprzedaje, jakość całkiem przyzwoita choć trafiają się buble.
Bosch i Luk to samo - Chiny i nawet się z tym nie kryją.
Wnioski: Dzisiaj prawie wszystkie, jeżeli nie wszystkie znane i nie znane firmy zlecają swoją produkcję w Chinach. Kupując markową pompę czy rozrząd jest prawie pewne, że ten produkt i tak jest z Chin choć rodowód ma np.Niemiecki. Takie są panowie dzisiejsze realia. I to dotyczy każdej branży, nie tylko motoryzacyjnej.
Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.
Pozdrawiam "lewar"
Odpowiedz
Anonim, 28 lutego 2013, 19:07 0 0
mylisz się lewar,różnica jednak jest i polega na tym,że luk nigdy nie uzna reklamacji,a denckerman po paru dniach,jeśli zasadna.
Odpowiedz