ExxonMobil rozszerza ofertę niskopopiołowych olejów silnikowych o w pełni syntetyczny Mobil 1 ESP 0W-40. Nowy olej jest przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z systemem redukcji emisji spalin. Produkt posiada najnowszą aprobatę General Motors dla olejów niskopopiołowych, Dexos2TM. Oznacza to, że w pełni syntetyczny Mobil 1 ESP 0W-40 może być używany w nowoczesnych silnikach aut koncernu GM. Specyfikacja Dexos2TM jest zgodna z wcześniejszymi GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025, a większość samochodów GM wyposażonych w silniki benzynowe lub Diesla może używać środków smarnych Dexos2TM, takich jak nowy Mobil 1.
Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia wymagania producentów samochodów w zakresie smarowania nowoczesnych silników pojazdów osobowych. Został opracowany z wykorzystaniem nowoczesnych komponentów, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych DPF oraz katalizatorami trójdrożnymi CAT. Nowy niskopopiołowy olej jest dedykowany do wszystkich nowoczesnych silników samochodowych, zwłaszcza wysokosprawnych silników Diesla i benzynowych, montowanych w najnowszych modelach samochodów osobowych, SUVach i furgonetkach. Olej ten ma zastosowanie wszędzie tam gdzie wymagane lub wskazane są oleje nie tylko w klasie lepkości 0W-40, ale także w klasie SAE 5W-40.
„Wprowadzenie nowego produktu to nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania kierowców
i nowe specyfikacje producentów pojazdów” – mówi Ewa Jeżewska, specjalista ds. marketingu ExxonMobil Poland. „Obserwujemy coraz większe zainteresowanie olejami niskopopiołowymi. Obecnie w naszej ofercie produktowej do silników aut osobowych wyposażonych w filtr cząstek stałych posiadamy oleje Mobil 1 ESP Formula 5W-30 i właśnie wprowadzony Mobil 1 ESP 0W-40. Ich znakiem rozpoznawczym są zielone etykiet.”
Oleje niskopopiołowe Mobil 1 ESP (Emission System Protection) charakteryzuje niski poziom popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) oraz siarki (S). Nowy Mobil 1 ESP 0W-40 zmniejsza ilość osadów, które mogą zatkać filtr, a nawet uszkodzić silnik.
Komentarze