„Silnik to serce każdego samochodu” pod takim hasłem 21 lipca rozpoczęła się.pierwsza edycja kampanii informacyjnej, której celem jest podkreślenie znaczenia silnika we wszystkich pojazdach i konieczności wyboru samych najlepszych i sprawdzonych części do jego remontu, czy zwykłej naprawy.
Organizatorem akcji jest jeden z najstarszych importerów części samochodowych – Hipol Sp. z o.o. z Warszawy. Powierzchnie reklamowe na potrzeby kampanii zostały zakupione przede wszystkim w mediach branżowych i Internecie.
„Akcja powstała jako odpowiedź na działania początkujących, zupełnie nowych na rynku dystrybutorów. Nieświadomi ryzyka jakie niesie dla ostatecznego użytkownika montaż niepewnych części, promują ich pozorną atrakcyjność przez pryzmat najniższej ceny.” -mówią pomysłodawcy kampanii.
Hipol to dystrybutor części do aut japońskich i koreańskich obecny na rynku od blisko 20 lat. Jako wyspecjalizowany importer części silnikowych zaoferować może wsparcie ekspertów i bardzo szeroki asortyment produktów.
Akcja potrwa do końca lata 2008.
Komentarze