Sprawdzone w dostawach na pierwszy montaż, klocki Epad coraz lepiej radzą sobie na aftermarkecie. Argumentami producenta są: wysoka trwałość, minimalne pylenie i cisza w czasie hamowania. Takie zresztą były oczekiwania producentów samochodów marek premium, którym próbowali sprostać inżynierowie firmy Textar – teraz można kupić takie klocki hamulcowe do aut popularnych marek.
Najnowszej generacji mieszanka cierna charakteryzuje się unikalnym składem, dzięki czemu udało się połączyć dwie korzyści istotne z punktu widzenia kierowcy. Producent zapewnia, że klocki Epad praktycznie nie generują czarnego pyłu, który zwykle osiada na feldze i szpeci obręcze z lekkich stopów. Nie tylko usunięcie tego tłustego zabrudzenia jest bardzo trudne bez specjalnych środków chemicznych, ale także pył z klocków hamulcowych jest jednym ze składników „pyłu zawieszonego w powietrzu” tworzącego smog w miastach. Bezpyłowe klocki Epad nie tylko sprawiają, że obręcze kół samochodu zawsze prezentują się elegancko, ale pomagają chronić środowisko naturalne. Dodatkowo, mniejsze pylenie oznacza też wolniejsze ścieranie się klocka, a to z kolei przekłada się na większy dystans, który samochód może przejechać pomiędzy kolejnymi wymianami klocków hamulcowych. Rzadsza wymiana jest odczuwalną korzyścią dla kieszeni kierowcy.
Textar twierdzi, że nie bez znaczenia jest także bezgłośna praca układu hamulcowego wyposażonego w klocki Textar Epad. To właśnie piski są najczęstszą przyczyną reklamacji zgłaszanych mechanikom przez niezadowolonych właścicieli aut.
Mieszanka cierna klocków hamulcowych Epad jest zoptymalizowana do współpracy z powlekanymi tarczami hamulcowymi firmy Textar, ale mogą one bezproblemowo współdziałać także z tarczami innych producentów.
Gama klocków hamulcowych Textar Epad obejmuje referencje przeznaczone do modeli różnych modeli marek Audi, BMW, Chrysler, Ford, Jaguar, Mercedes, MINI, SEAT, Skoda, Volvo czy Volkswagen. Jest przy tym stale poszerzana tak, żeby jak najwięcej właścicieli aut mogło skorzystać z tej najnowszej zdobyczy technologicznej w zakresie układu hamulcowego.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 4 kwietnia 2016, 12:24 2 -2
WYSTARCZY ZAŁOŻYĆ KLOCKI MEYLE PD - UZYSKUJEMY PODOBNY EFEKT
Odpowiedz