Podsumowanie akcji “Tajemniczy klient Castrol”

7 stycznia 2016, 12:49

W połowie grudnia zakończyła się trwająca od wiosny akcja promocyjna związana z olejem Castrol Magnatec, kierowana do warsztatów nieautoryzowanych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych. Wszyscy mechanicy i sprzedawcy, którzy polecili tajemniczemu klientowi olej Castrol Magnatec, otrzymali bluzy zespołu rajdowego Volkswagen Motorsport.

By wziąć udział w akcji, wystarczyło to zgłosić na stronie www.testcastrol.pl, a zarejestrowane placówki zostały odwiedzone przez tajemniczych klientów, którzy chcieli wymienić lub kupić olej. Od października do grudnia odwiedzili oni ponad 1400 lokalizacji. Aż 80 proc. warsztatów i sklepów zarekomendowało olej Castrol Magnatec jako najlepiej chroniący silnik przed zużyciem w fazie rozgrzewania. Objaśniając atuty produktów Castrol większość mechaników i pracowników sklepów wykorzystywała dostarczone wcześniej materiały – stojak demonstrujący działania inteligentnych molekuł, plakat reklamowy oraz ulotki. Do wszystkich 1147 osób, które zarekomendowały olej Castrol Magnatec, w nagrodę trafiły oryginalne bluzy wspieranego przez Castrol zespołu Volkswagen Motorsport. Już wkrótce Castrol rozpocznie kolejną akcję, w której będzie można zdobyć atrakcyjne i ekskluzywne nagrody.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Najważniejszy płyn przed nastaniem mrozów
Najważniejszy płyn przed nastaniem mrozów

Chociaż okres zimowy to dla kierowców głównie okres zmiany płynu do spryskiwaczy na zimowy, nie jest on najważniejszy dla ich bezpieczeństwa. W czasie mrozów kluczową rolę odgrywa płyn hamulcowy, którego temperatura wrzenia może spaść nawet o 90 stopni Celsjusza. Dlatego podczas napraw warto poświęcić chwilę na sprawdzenie temperatury wrzenia płynu w pojeździe. – „Płyn hamulcowy […]

Castrol bliżej warsztatów
Castrol bliżej warsztatów

Castrol od lat inwestuje w warsztaty niezależne. Każdego roku firma podejmuje szereg inicjatyw, mających na celu wspieranie serwisów nieautoryzowanych. Najnowszym projektem są działania marketingowe prowadzone lokalnie, w wybranych regionach Polski. Obecnie trwa akcja na terenie województwa podkarpackiego, ale w tym roku obejmie kolejne regiony Polski. W ramach kampanii wszystkie niezależne warsztaty w wybranym regionie są […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 14 stycznia 2016, 8:19 0 0

"Do wszystkich 1147 osób, które zarekomendowały olej Castrol Magnatec, w nagrodę trafiły oryginalne bluzy wspieranego przez Castrol zespołu Volkswagen Motorsport. " - kłamstwo. Nie dostałem żadnej bluzy. Po tym jak Pan ujawnił swoją tożsamość, po podaniu wszystkich moich danych personalnych Pan stwierdził że zawiesił mu się smartfon. Powiedział że wstąpi jeszcze raz po moje dane. Na tym się skończyło.

Odpowiedz

lewar, 14 stycznia 2016, 13:49 0 0

Śmiechu warta cała ta akcja. Jak chcą zachęcić ludzi do kupowania Castrola to niech zejdą z ceny bo w imię czego mam polecać olej o średnio 20zł droższy na bańce w porównaniu do innych olejów tej samej klasy. Osobiście wolę sprzedać np Elfa czy Mobila na którym mam większą marżę a klient mniej zapłaci i wszyscy jesteśmy zadowoleni.
Zresztą Castrol jako jedyny kolejny raz podniósł ceny, dlaczego?
Ponadto Castrola EDGE 5w30 zastąpiono kolejnymi dwoma nowymi olejami na dodatek o wyższej cenie. Więc teraz zamiast jednej mam na półkę wkładać dwie pozycje? W efekcie "wywaliłem" Edge całkowicie i w to miejsce polecam inne tańsze oleje np Total Quartz Ineo Ecs po niższej cenie z większą marżą i bańką 5 litrową a nie 4 litrową. Można? Można!
Jak to mówią każdy chciwy dwa razy traci!

Odpowiedz

serwiskord, 14 stycznia 2016, 16:45 0 0

Fest tajemniczy -kontrole jak za komuny "niezapowiedziane"

Odpowiedz