Castrol od lat inwestuje w warsztaty niezależne. Każdego roku firma podejmuje szereg inicjatyw, mających na celu wspieranie serwisów nieautoryzowanych. Najnowszym projektem są działania marketingowe prowadzone lokalnie, w wybranych regionach Polski. Obecnie trwa akcja na terenie województwa podkarpackiego, ale w tym roku obejmie kolejne regiony Polski.
W ramach kampanii wszystkie niezależne warsztaty w wybranym regionie są odwiedzane przez terenowych doradców techniczno-handlowych, którzy prezentują najnowsze rozwiązania i technologie w zakresie środków smarnych, ofertę produktów Castrol oraz możliwości współpracy. Akcja pozwoli na budowanie bezpośrednich relacji, zwiększenie świadomości marki i przewagi konkurencyjnej oraz obecności marki Castrol w niezależnych punktach naprawczych. Do tej pory odwiedzono blisko 800 warsztatów w województwie podkarpackim, a w ponad 200 przeprowadzono szkolenia. „Tego typu działania są bardzo przydatne. Sprzedawca może zaznajomić się z produktem i wyrobić sobie na jego temat opinię, dzięki czemu będzie umiał potem odpowiednio doradzić klientowi” – mówi Ryszard Gwóźdź z warsztatu JBJ w Jarosławiu. „Klienci rzadko kiedy dysponują szczegółową wiedzą na temat olejów i zazwyczaj zdają się na doradztwo sprzedawcy” – dodaje.
Dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy stacji obsługi pojazdów posiadali możliwie szeroką wiedzę o olejach i silnikach, a także potrafili udzielić konsumentowi informacji na temat środków smarnych i doradzić mu najlepszy produkt do jego pojazdu. Badania przeprowadzone na zlecenie Castrol pokazały, że odpowiednio przeszkolony personel to klucz do sukcesu warsztatu samochodowego. Wśród cech pracowników szczególnie pożądana jest rzetelność i doświadczenie, a także umiejętność doradzenia klientowi oraz znajomość nowoczesnych technologii.
Wiarygodność i zaufanie do punktu naprawczego może zwiększyć współpraca ze znaną marką. Wg kierowców i właścicieli warsztatów to właśnie Castrol jest marką olejową, która może przynieść najwięcej korzyści niezależnej stacji naprawczej. Oferta współpracy firmy Castrol z warsztatami niezależnymi jest dopasowana do potrzeb różnych serwisów, tak, aby każdy – bez względu na wielkość – mógł czerpać konkretne korzyści. Taką propozycją jest unikatowy w branży, kompleksowy program wspierania warsztatów nieautoryzowanych – Castrol Service Plus. W ramach projektu serwisy mogą skorzystać z propozycji łączącej w sobie zarówno wsparcie techniczne, szkolenia i rozwój mechaników, jak również atrakcyjny program lojalnościowy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
re, 3 marca 2016, 16:09 0 0
"Wg kierowców i właścicieli warsztatów to właśnie Castrol jest marką olejową, która może przynieść najwięcej korzyści niezależnej stacji "
NIEPRAWDA !!! nie dajcie się nabić w butelkę
oleje po 80,- do 120,- czy aby to są oleje dla przeciętnego Kowalskiego,który jeździ do warsztatu niezależnego???
Wpis poparty własnym doświadczeniem - w razie potrzeby mogę rozwinąć temat.
Odpowiedz