W hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku odbyło się doroczne spotkanie AD Polska z klientami, dostawcami oraz przedstawicielami handlowymi firmy. Podczas konferencji podsumowano ostatni rok i przedstawiono plany na przyszłość.
W spotkaniu wzięło udział kilkuset klientów i przedstawicieli producentów – dostawców dystrybutora. Część oficjalną imprezy poprzedził panel dyskusyjny, w czasie którego goście zapoznali się z ofertą firm dostarczających swoje produkty do AD Polska. Na stoiskach partnerów nie brakowało katalogów w wersjach drukowanych i na płytach CD, ulotek, a także gadżetów. Dostawcy organizowali konkursy, odpowiadali na pytania dotyczące oferty produktowej, udzielali porad technicznych.
Zgromadzonych gości powitał prezes zarządu AD Polska, Piotr Stopczyk, który podsumował mijający rok i przedstawił plany na nadchodzące miesiące.
– „Nasza grupa Autodistribution to w tej chwili 32 partnerów i 22 kraje w Europie. AD współpracuje również z wiodącymi dystrybutorami w USA, firmami Pronto oraz Auto Parts.” – mówił Piotr Stopczyk.
Zdaniem prezesa AD Polska trendy w branży mające pozytywny wpływ na działalność firmy to stały wzrost rynku, na którym przybywa samochodów, i wyższy, średni wiek pojazdów w Polsce. AD Polska stale poszerza ofertę produktową, a co za tym idzie – program dostawcy preferowanego. W tym roku do programu dołączyły kolejne firmy i marki: Denso, Gates, Magneti Marelli, Optimal i SWAG.
Piotr Stopczyk zapowiedział, że w najbliższych miesiącach AD Polska zamierza jeszcze intensywniej rozwijać Akademię Techniki Samochodowej, w ramach której odbywają się szkolenia dla mechaników chcących doskonalić swoje umiejętności i poszerzać wiedzę. W planach jest również rozbudowa sieci dystrybucji o nowe filie oraz dalsze zwiększanie częstotliwości dostaw.
Swoje wystąpienie prezes Piotr Stopczyk zakończył zapowiedzią zmiany właściciela firmy Auto Dis, do której należą AD Polska i AD France. Firmę przejmuje londyński fundusz kapitałowy Bain Capital, a transakcja ma być sfinalizowana jeszcze w tym roku.
Oficjalną część spotkania zakończyło wręczenie nagród zarządu AD Polska klientom firmy w następujących kategoriach: wielkość obrotu, dynamika obrotu, dowód uznania wieloletniej lojalnej współpracy, top serwis sieci AD Serwis, top serwis sieci Auto Primo, najlepszy klient flotowy oraz dostawca roku. To ostatnie wyróżnienie trafiło do firmy Gates.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
wodzu, 17 października 2015, 9:48 0 0
Bardzo ciekawe . A co z tym że Francuzi się wycofali ? i franczyza jest na sprzedaż ?
Odpowiedz