Produkty marki Champion w ofercie AD Polska

19 sierpnia 2015, 14:33

Champion jest jedną z marek koncernu Federal Mogul. Większość kojarzy ją głównie ze świecami zapłonowymi, w mniejszym stopniu z różnego typu filtrami. W jej asortymencie znajdują się również pióra do wycieraczek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Dystrybucją wycieraczek marki Champion na naszym rynku zajmuje się firma AD Polska.

Obecnie w ofercie AD dostępnych jest ponad 200 referencji podzielonych na dwa programy – Aerovantage i Easyvision. Wycieraczki Champion Aerovantage zaliczane są do segmentu premium i są zgodne z rozwiązaniem stosowanymi na OE. W ofercie znajduje się pełen asortyment według konstrukcji (szkieletowe, płaskie i hybrydowe), jak i przeznaczenia (przód i tył). Kompletny program piór Aerovantage pokrywa 98 proc. rynku. Szczególna uwagę zwrócić należy na pióra hybrydowe, które jako nowość są coraz częściej stosowane przez producentów samochodów.

– „Wycieraczki hybrydowe to połączenie szkieletowej konstrukcji z zaletami piór płaskich, w których element metalowy usztywnia gumę, a zamontowany na całej długości spojler zapewnia odpowiedni docisk i czyszczenia szyby bez względu na prędkość pojazdu” – mówi Piotr Machnik, Product Manager odpowiedzialny za markę Champion w firmie AD Polska.

Obecnie wycieraczki hybrydowe Champion Aerovantage wybierane są na pierwszy montaż m.in. przez Citroena, Hondę, Hyundaia, Lexusa, Mazdę, Mitsubishi, Opla i Toyotę. W ofercie znajduje się 8 referencji, pakowanych po jednej sztuce, o długościach od 350 do 650 mm.

 Champion Easyvision to „klasa średnia” wśród piór wycieraczek samochodowych. W gamie dostępne są konstrukcje płaskie i szkieletowe. W komplecie z pierwszymi dołączane są adaptery Multi Clip (15 referencji) lub Retro Clip (12 referencji), które pomagają dopasować pióra do ramion praktycznie każdego samochodu poruszającego się po europejskich drogach. Wycieraczki szkieletowe zawierają 16 referencji, w tym 3 przeznaczone do tylnej szyby.

– „Połowa piór wycieraczek produkowanych na całym świecie trafia na rynek wtórny, gdzie o jej typie decyduje przede wszystkim właściciel samochodu. Od kilku sezonów można zaobserwować silny wzrost sprzedaży piór płaskich”- dodaje Piotr Machnik z firmy AD Polska.

Pełna oferta wycieraczek marki Champion znajduję się we wszystkich katalogach AD Polska. Dobór odpowiednich referencji można weryfikować po marce lub modelu samochodu, bądź numerze katalogowym produktów konkurencyjnych marek.

Dowiedz się więcej

AD Polska wyłącznym dystrybutorem filtrów marki FRAM
AD Polska wyłącznym dystrybutorem filtrów marki FRAM

FRAM to jedna z aftermarketowych marek filtrów należących do Grupy Sogefi. Jej jedynym polskim dystrybutorem została firma AD Polska. Ofertę filtrów FRAM tworzy pięć grup produktów: filtry oleju, powietrza, paliwa – silniki benzynowe i wysokoprężne oraz kabinowe. Wszystkie referencje tej marki pozwalają na blisko 97 proc. pokrycie parku samochodowego w Polsce. Od niedawna wyłącznym ich […]

AD Polska rozszerza ofertę elementów układu hamulcowego
AD Polska rozszerza ofertę elementów układu hamulcowego

AD Polska jest obecnie dystrybutorem części układu hamulcowego firmy Textar. Ważnym elementem poszerzonej oferty są również fabrycznie regenerowane zaciski hamulcowe firmy FTE automotive. W ofercie AD Polska można znaleźć produkty marki Textar, takie jak: cylinderki hamulcowe (600 referencji, wykonane z aluminium), pompy hamulcowe (ponad 700 referencji, wykonane w całości z aluminium), regulatory siły hamowania (korektory, […]

Nowa lokalizacja filii AD Polska w Kłodzku
Nowa lokalizacja filii AD Polska w Kłodzku

Na przełomie sierpnia i września odbyła się przeprowadzka filii AD Polska w Kłodzku (woj. dolnośląskie). Nowy adres to ul. Warszawy – Centrum 18A. Nowa lokalizacja to przede wszystkim większa powierzchnia magazynu, który zajmuje teraz 500 m2. Pozwala to na pełniejsze zatowarowanie, a tym samym więcej produktów dostępnych będzie od ręki. Bez zmian pozostaje przyporządkowanie filii […]

Filtry Champion wracają
Filtry Champion wracają

Federal-Mogul Motorparts powraca na rynek z większym asortymentem filtrów Champion. Udoskonalona linia produktowa wyróżnia się lepszymi właściwościami i nowym opakowaniem. Dodatkowym wsparciem jest internetowy katalog filtrów Champion, które są już dostępne w sprzedaży na rynku wtórnym. Od 2014 roku Champion wprowadził do oferty ponad 490 nowych filtrów. Rozszerzona oferta produktowa to ponad 1300 jednostek towarowych […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!