Castrol Service Plus zgromadził już 2500 warsztatów

28 maja 2015, 15:29

Castrol Service Plus to program dla warsztatów niezależnych uruchomiony przez firmę Castrol w ubiegłym roku. W tak krótkim czasie do programu dołączyło już 2500 serwisów.

Pomysł marki Castrol jest nowością na naszym rynku. Oferta Castrol Service Plus jest dostępna dla każdego warsztatu, nawet niewielkiego. Wraz z nawiązaniem współpracy warsztat otrzymuje pakiet materiałów, przydatnych w oznaczeniu warsztatu i ułatwiających codzienną pracę, jak na przykład tabele doboru środków smarnych, przywieszki wymiany oleju, cenione przez klientów książeczki serwisowe czy tablicę z nazwą warsztatu. Istnieje także możliwość wyposażenia pracowników w kombinezony robocze Berendsen, a firma zapewnia dostarczenie, serwisowanie, znakowanie personalne wraz z dowozem i wymianą zużytych kombinezonów.

Castrol Service Plus to również dostęp do szkoleń – technicznych i produktowych, w czasie których uczestnicy poznają zasady prawidłowego dobierania i stosowania olejów oraz innych płynów eksploatacyjnych. Mechanicy i doradcy serwisowi są dla wielu klientów najważniejszym źródłem informacji na temat olejów i bardzo często polegają na ich opinii przy doborze odpowiedniego środka smarnego. Dodatkowo odbywają się szkolenia sprzedażowe, podczas których uczestnicy dowiadują się, jak odpowiadać na trudne pytania, rozwiązywać problemy, zdobyć zaufanie i budować relacje z klientami.

Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.warsztat.castrol.pl

Dowiedz się więcej

Wizyta w centrum technologicznym Castrol w Pangbourne
Wizyta w centrum technologicznym Castrol w Pangbourne

Oleje i inne środki smarne Castrol można kupić niemal wszędzie. Po całym świecie rozrzucone są też centra produkcyjne i badawcze tej marki. Spośród nich wyróżnia się placówka w niewielkim podlondyńskim miasteczku Pangbourne. To tu rodzą się najważniejsze technologie, na których Castrol zbudował swoją pozycję. Co się dzieje w Pangbourne? Pangbourne nie wyróżnia się na tle […]

Castrol poszukuje obiecujących zawodników motocyklowych
Castrol poszukuje obiecujących zawodników motocyklowych

Program #BeThe1, firmowany przez Castrol, skierowany jest do młodych zawodników motocyklowych. Na najlepszych czekają nagrody, warsztaty ze specjalistami i szansa na miejsce w teamie Castrol, obok innych sportowców wspieranych przez tę markę. Castrol rozpoczyna poszukiwanie entuzjastów motocykli – młodych talentów i zawodników u progu kariery. Od maja do końca września na www.castrol.scigacz.pl/bethe1 każdy będzie mógł […]

Odpowiedni olej – ile wiedzą o nim kierowcy?
Odpowiedni olej – ile wiedzą o nim kierowcy?

Zadaniem dla mechanika jest odpowiednie doradztwo w zakresie doboru oleju silnikowego. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Castrol wynika, że duża część kierowców nie wie, od czego zużywa się silnik, a jeszcze mniej zdaje sobie sprawę ile trwa nagrzewanie go do właściwej temperatury pracy. Z badania przeprowadzonego przez Instytut PBS na zlecenie Castrol w styczniu 2015 […]

Mistrz świata WRC z kluczem w ręku
Mistrz świata WRC z kluczem w ręku

Zawodnicy startujący w rajdach WRC muszą nie tylko szybko jeździć czy radzić sobie z opisem trasy, powinni też z łatwością zmienić koło lub usunąć usterkę. To, czy kierowcy będą mieli okazję sprawdzić się w nietypowej roli, zweryfikujemy już w pierwszy weekend lipca podczas 72. Rajdu Polski. Zespół Volkswagen Motorsport kolejny raz zaufał środkom smarnym Castrol. […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 4 czerwca 2015, 11:24 0 0

Uważajcie na Berendsen bo mają tak przygotowana umowe że pozniej jak przychodzi co do czego to pozostaje tylko rwanie włosów z głowy. Mnie tez zapewniano że bedzie pieknie a w trakcie wspólpracy wyszły kwiatki. Umowa jest na 3 lata a zapis w umowie jest że jak sie ciuchy zużyją naturalnie to podlegają wymianie na koszt Berendsen i niestety po 2 latach (umowa jest zawsze na minimum 3 lata) koszulki polo wyglądały jak szmaty ale co sie okazało że nie moge wymienic ich bezpłatnie bo odziez musi wytrzymac 3 lata. Wiec zapis o bezpłatnej wymianie odzieży w trakcie eksploatacji TO KŁAMSTWO!!!! Kolejna sprawa to wykup odzieży po skończonej umowie, Co z tego że płacisz co miesiąc leasing jak na koncu musisz wykupić ciuchy za nie mniej jak 50% wartosci początkowej. Mi wyszło do zapłacenia za 3 kpl ubrań dla pracowników ktore praktycznie nadają sie juz na szmaty 1500zł netto !!!!! Płacisz 3 lata za leasing i na końcu musisz to wykupić za takie pieniądze. Ostrzegam pomyslcie 2 razy zanim sie zdecydujecie na Berendsen. Teraz kupiłem sam porzadne ciuchy u producenta i wyszukałem sobie pralnie która zajmuje sie praniem i naprawą . Koszty spadły o minimum 50% .

Odpowiedz