Firma OSRAM otrzymała wyróżnienie w IX edycji programu Superbrands Polska 2014/15. Tytuł ten przyznawany jest najbardziej rozpoznawalnym markom.
Nagroda Superbrands corocznie przyznawana jest przez Radę Marek – niezależne gremium ekspertów z dziedziny marketingu i PR oraz samych klientów, biorących udział w badaniu konsumenckim. O przyznaniu tytułu decydują takie kryteria jak rozpoznawalność danej marki, skłonność do jej polecania czy siła więzi z klientami. W tegorocznej edycji badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Wyróżnienie przyznawane jest już od ponad 20 lat w 80 krajach świata.
– „Przyznanie tytułu Superbrands marce OSRAM to dowód, że nasz wkład w budowanie silnej pozycji jest przez polskich konsumentów doceniany. Cieszymy się, że aktywności marketingowe i wizerunkowe OSRAM budują tak duże przywiązanie klientów do naszej firmy. Jest to dla nas także ogromna motywacja do podejmowania dalszych działań na rzecz rozwoju marki." – mówi Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM.
Firma OSRAM jest jednym z dwóch największych producentów na rynku oświetlenia na świecie. Jako firma skupia się tylko na produktach i usługach oświetleniowych, nie angażując się w inne obszary. Realizuje kompleksowe projekty oświetleniowe, dostarcza systemy specjalistyczne do zabytkowych obiektów i muzeów, nowoczesnych centrów finansowych i handlowych, a także aren sportowych.
Komentarze