Elektrycznie sterowane wtryskiwacze to jedne z najważniejszych elementów systemu wtryskowego Common Rail. Produkty te dostępne są również jako regenerowane fabrycznie – Bosch eXchange (BX).
Regeneracja Bosch polega na wymianie wszystkich zużywających się części wtryskiwacza. Wymiana obejmuje następujące elementy: rozpylacz, nakrętkę, sprężyny, zestaw zaworu, pierścień uszczelniający komorę wysokociśnieniową i króciec przyłączeniowy. Wysoka precyzja standardów produkcyjnych wraz z restrykcyjną kontrolą jakości gwarantują maksymalną niezawodność eksploatacji.
Przy naprawie samochodu warto skorzystać z programu Bosch eXchange, ponieważ obniża to znacznie koszt naprawy. Niesprawny lub niefachowo naprawiony wtryskiwacz może skutkować problemami w eksploatacji samochodu, doprowadzając nawet do uszkodzenia silnika. Konsekwencje wynikające z rozszczelnienia układu Common Rail o ciśnieniu do 2500 barów mogą być kosztowne. Wtryskiwacze piezoelektryczne nie są naprawialne w serwisach Diesla, natomiast są dostępne w ramach programu BX. Dlatego program wymiany części Bosch eXchange jest bardzo dobrym wyborem.
Korzyści ze stosowania produktów regenerowanych Bosch eXchange (BX)
- Szeroka oferta produktów regenerowanych, wysoki stopień pokrycia rynku.
- Cena korzystniejsza niż dla nowej części.
- Duża żywotność i gwarancja zachowania pełnej funkcjonalności i sprawności.
- Skrócenie czasu naprawy pojazdu poprzez wykorzystanie gotowego do montażu produktu BX.
- Łatwa kalkulacja ceny naprawy dzięki dokładnej znajomości ceny produktu.
- Zgodność z aktualną technologią regeneracji – stosowane zawsze nowe części zużywające się.
- Ekologiczność: oszczędność zasobów naturalnych i obniżenie emisji CO2.
- Gwarancja taka sama jak dla nowych komponentów.
Atrakcyjne ceny wtryskiwaczy BX – zobacz tabelę
Więcej na: www.motobosch.pl
Komentarze