Organizatorzy Kongresu Ekspertów Samochodowych, zachęceni ubiegłorocznym sukcesem, zdecydowali się na organizację drugiej edycji imprezy. Ponownie będzie ona połączona z konkursem „Ekspert Samochodowy Roku”.
II Krajowy Kongres Ekspertów Samochodowych odbędzie się 30 maja 2015 r. na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym w Radomiu pod Patronatem Ministra Gospodarki.
W Kongresie będą brać udział pracownicy serwisów samochodowych z całej Polski oraz producenci innowacyjnych technologii z kraju i zza granicy, zespoły rzeczoznawców samochodowych, przedstawiciele firm ubezpieczeniowych, banków. Obecne będą także zespoły opracowujące opinie o innowacyjności technologicznej, procesowej i organizacyjnej do wniosków współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej z Politechnik, Uniwersytetów i stowarzyszeń branżowych z terenu całego Kraju.
– „Mając na względzie dotychczasowe doświadczenia, chcielibyśmy podkreślić, że wszyscy zeszłoroczni uczestnicy byli zachwyceni formą Kongresu, która uzupełnia tradycyjne targi motoryzacyjne. Kongres ma skupiać producentów innowacyjnych technologii motoryzacyjnych z Polski i ze świata, ich dystrybutorów oraz przedstawicieli. Nowe i innowacyjne rozwiązania oraz ich specjalistyczna prezentacja w panelu głównym, jest atrakcją dla uczestników." – mówi dr inż. Sławomir Olszowski, jeden z organizatorów Kongresu. – „Dla wystawców będzie to atrakcyjna forma prezentacji nowości, swojej oferty na forum ogólnym. Nie jest bowiem możliwe fizycznie, podczas tradycyjnych targów motoryzacyjnych, informowanie każdego potencjalnego klienta z osobna o wprowadzonych nowościach. Nie jest też możliwe, aby każdy potencjalny klient i uczestnik tradycyjnych targów motoryzacyjnych pytał na każdym stanowisku o technologię czy urządzenie, gdy jeszcze nie wie, że taka technologia istnieje. Dlatego przyjęta forma jest najlepszą promocją nowości na rynku motoryzacyjnym i metodą na najszybsze wprowadzenie produktów na rynek." – dodaje Olszowski
W trakcie Kongresu zostanie przeprowadzony finał Konkursu na Eksperta Samochodowego roku 2015r. Uczestnicy będą zmagali się w ośmiu obszarach tematycznych:
- Silniki o zapłonie samoczynnym
- Wtrysk benzyny
- Elektronika i elektrotechnika samochodowa
- Specjalistyczna chemia serwisowa
- Automatyczne skrzynie biegów
- Systemy bezpieczeństwa czynnego
- Turbodoładowanie
- Kalkulacja szkód komunikacyjnych
- Opony
Głównym organizatorem imprezy jest Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Transportu i Elektrotechniki. Organizatorami pomocniczymi są: Krajowa Sekcja Samochodowa Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej (SITK RP) oraz firma BETiS – Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń, która także będzie prowadziła obsługę Kongresu. Patronem jest Minister Gospodarki.
Wstęp na Kongres jest bezpłatny.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
MarkusSE, 13 czerwca 2015, 15:02 0 0
Bardzo dobra realizacja. Wszystkie kraje powinny sië láczyc w tym dázeniu. To co robiá koncerny to zamach na wolny rynek serwisowy. Tak jak tutaj, mexhanicy juz nic nie naprawiajá, tyko wymieniajá. Samochody jednorazowego uzytku wkraczajá pelná pará. Wszédzie tylko jednorazōwki nie dajáce sié naprawiac. Cztery piéc lat i na zlom. Japonskie šmieci jednorazowe. My oczywišcie zaplacimy za utylizajé, oni sié wzbogacá. Kto policzy ile podatnicy bédá musieli dolozyc do recyklingu? Niestety nikt tego nie liczy. Powinni zakazac produkcji podrôbek samochodôw do czasu az zmienia swoje nastawienie do kupujácego. Majá ich w glébokim powazaniu. Jednorazôwki, Toyoty, Mazdy, wykupily firmy marketingowe i oszukujá ludzi na calym šwiecie.
Odpowiedz