Continental został uznany za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrands 2014/15, przyznawany przez środowisko marketingowe.
– „Otrzymany tytuł Superbrands potwierdza silną pozycję Continental w gronie najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w Polsce. Jesteśmy dumni, że eksperci rynku docenili nasze działania w zakresie budowania wizerunku Continental” – powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media and Communication Manager Continental Opony Polska.
Tytuł nadawany jest przez niezależną organizację The Superbrands Ltd., działającą w ponad 80 krajach już od 20 lat. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest promocja sukcesów odnoszonych przez najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki konsumenckie i biznesowe, będące liderami w swoich kategoriach.
Tytuł Superbrands jest przyznawany na podstawie analizy ponad 2 400 marek konsumenckich w 110 kategoriach pod kątem ich znajomości i skłonności do polecania przez konsumentów, wielkości sprzedaży czy wysokości budżetów reklamowych. Badanie prowadzi ARC Rynek i Opinia na ogólnopolskiej próbie ponad 15 tys. respondentów. Następnie marki poddawane są ocenie Rady Marek – niezależnej grupy ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy, którzy określają wizerunkową siłę marki.
Najlepsza w Polsce i w Europie
Marka Continental zwyciężyła w rankingu redakcji „auto motor und sport” przygotowanym z okazji 50. rocznicy przeprowadzania przez magazyn testów opon. Redakcja podliczyła punkty zdobyte w każdym z testów, przyznając 3 punkty dla zwycięzcy, 2 punkty za drugie miejsce i 1 punkt za trzecie. Opony marki Continental aż 41 razy stanęły na podium, w tym 15 razy zwyciężyły testach, a 16 razy zajęły 2. miejsce.
Komentarze