Philips Ultinon Access – rewolucja na rynku retrofitów

11 października 2023, 23:53

Wymiana żarówek na retrofity jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Najnowsze retrofity Philips Ultinon Access pod względem gabarytów nie różnią się w zasadzie od tradycyjnych żarówek i dzięki temu idealnie mieszczą się w reflektorach.

Dzięki nowym, zminiaturyzowanym retrofitom Philips Ultinon Acces wymiana klasycznych żarówek halogenowych na nowoczesne lampy LED retrofit jest rzeczywiście banalnie prosta, ponieważ nie różni się od klastycznej wymiany żarówki. Wyciągamy starą żarówkę i w jej miejsce wkładamy nowy retrofit. Ultinon Access ma zintegrowany trzonek zgodny z normą IEC 60061.

Nowe zestawy mogą zainteresować znacznie szerszą grupę odbiorców, ponieważ dzięki ultrakompaktowym wymiarom nadają się także do tych modeli, samochodów, w których reflektory są bardzo ciasno zabudowane i z tego powodu montaż większych retrofitów starszego typu jest niemożliwy.

Główne zalety nowych retrofitów Philips Ultinon Acces w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami halogenowymi to:

  • jaśniejszy i dłuższy strumień światła
  • niższy pobór energii
  • dłuższa żywotność.

Większe bezpieczeństwo jazdy

Biała temperatura barwowa 6000 kelwinów zapewnia wyraźniejszy, jaśniejszy obraz drogi, pomagając kierowcom wcześniej dostrzec potencjalne zagrożenia. W zależności od typu reflektorów nowa seria Philips Ultinon Access generuje do 80% większą jasność z wiązki, która zapewnia taki sam strumień świetlny i zużywa mniej energii niż porównywalne żarówki halogenowe.

Takie parametry w sposób oczywisty poprawiają bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w rozpoczynającym się sezonie jesienno-zimowym.

Wydajne chłodzenie

Mocne diody LED nagrzewają się, co może zmniejszyć moc światła i skrócić żywotność żarówki. W nowych retrofitach Ultinon Acces zastosowano skuteczny system odprowadzania tego ciepła w technologii AirCool. Dzięki niej retrofity mogą wydajnie i niezawodnie świecić przez długi czas.

Nawet 3 lata gwarancji!

Rejestrując się na stronie Philips.com/auto-warranty można rozszerzyć gwarancję na nowe retrofity nawet do 3 lat, co jest wynikiem niemożliwym do uzyskania dla tradycyjnych żarówek halogenowych. Z jednej strony jest to oczywiście wynik specyficznej konstrukcji retrofitów, z drugiej – efekt rygorystycznych testów i kontroli jakości na etapie produkcji. Philips Ultinon Access nie tylko imponują wytrzymałością, ale co ważne przez cały okres eksploatacji wytwarzają jednorodne, homogeniczne światło.

Redukcja zakłóceń i minimalne ryzyko generowania błędów

Doświadczenie w produkcji retrofitów pozwoliło konstruktorom Philips dopracować model Ultinon Access w taki sposób, aby spełniały normy przemysłu motoryzacyjnego dotyczące zakłóceń elektromagnetycznych (EMI). Płynnie integrują się z układami elektrycznymi większości pojazdów i nie zakłócają działania innych komponentów. Seria Philips Ultinon Access LED jest dostępna w najpopularniejszych typach żarówek do reflektorów: HL[≈H1], [≈H3], [≈H4/H19], [≈H7/H18], [≈H11], [≈HB3/HB4], [≈HIR2] i FL [≈H8/H9/H16].

Żarówki LED Philips Ultinon Access nie są homologowane do użytku na drogach publicznych i powinny być używane wyłącznie poza drogami publicznymi w Europie. Kierowcy muszą przestrzegać obowiązujących lokalnych wymogów prawnych.

Artykuł sponsorowany Philips

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 13 października 2023, 15:34 4 -2

reasumując nie wolno używać w samochodach eksploatowanych w Europie

Odpowiedz

Aaaaa, 16 października 2023, 9:19 8 -3

Bzdura, tylko w Polsce nie mozna

Odpowiedz

Stachu, 19 października 2023, 8:12 3 -5

"Żarówki LED Philips Ultinon Access nie są homologowane do użytku na drogach publicznych i powinny być używane wyłącznie poza drogami publicznymi w Europie. "
Gdzie tu jest informacja, że tylko w Polsce nie można - jasny przekaż, że nie można w EUROPIE!

Odpowiedz

wawrzyniecc, 13 października 2023, 21:07 2 0

Super , ile te cacka kosztują i czy na razie zanim nie będzie w Polsce homologacji można trzymać je w nieogrzewanym garażu. Pozdrawiam

Odpowiedz

Piotr, 17 października 2023, 6:35 4 0

W Jula h7 200 szt.

Odpowiedz

Robert, 16 października 2023, 22:04 7 -1

Po co to piszecie jak w POlsce są nielegalne

Odpowiedz

Stachu, 19 października 2023, 8:10 4 -3

Albo wywarcie "presji" na zmianę zasad homologacji, albo zachęcenie na zasadzie, jak w Niemczech montują, to Ty też zamontuj, mimo że nielegalnie

Odpowiedz

Suweren, 17 października 2023, 13:23 9 -2

Żarówki LED Philips Ultinon Access nie są homologowane do użytku na drogach publicznych i powinny być używane wyłącznie poza drogami publicznymi w Europie

Skoro nie można ich używać to proszę nie reklamować tego śmietnika

Odpowiedz

Władza, 17 października 2023, 15:45 10 -2

Zobacz na Niemcy

Odpowiedz

Kris, 18 października 2023, 18:11 4 -2

Gdyby u nas ludzie mieli podejście jak Niemcy że jak coś jest uszkodzone to się wymienia lub naprawia a nie montuje na uszkodzony wypalony klosz Ledy to podejście było by inne pozatym jak reflektor jest przystosowany do żarówki halogenowej to często jest tak że na Ledach nie posiada odcięcia światła i cienia przez co oślepia oraz nie posiada asymetri bo świeci dosłownie plackiem. Sens montowania tego jest tylko w soczewkach lub w autach "Tak jak w Niemczech" Które dla danego modelu posiadają homologacje z dekry:)lista aut dopuszczonych przez dekre dostępna jest w internecie.

Odpowiedz

Piotr, 13 listopada 2023, 11:54 5 -2

Złożyłem H7 LED do focusa z 2012 roku, reflektory bez soczewek. Linia odcięcia idealna, brak jakiegokolwiek oślepiania jadących z przeciwka. Więc nie pisz nieprawdy, że tylko do soczewek bo to bzdura.

Odpowiedz

Anonim, 8 stycznia 2024, 14:58 0 0

A mam pytanie bo chce kupić można wiedzieć jakie masz? I ile kosztują

Odpowiedz

Lukasz, 8 stycznia 2024, 15:01 0 0

A jakie kupiłeś bo. Chcę kupić i ile dałeś

Odpowiedz

Pppp, 17 października 2023, 18:25 3 0

A jak z atestem na polskim rynku?

Odpowiedz

Stachu, 19 października 2023, 8:13 2 -3

tak jak i na europejskim, wg ostatniego zdania nie można w całej Europie używać na drogach publicznych.

Odpowiedz

Anonim, 18 października 2023, 6:43 4 0

Brak homologacji i to jest cały problem

Odpowiedz

DIAGNOSTA, 18 października 2023, 17:59 5 -3

Nie ma to jak reklama cały artykuł poświęcony cudownym retrofitom a na końcu wzmianka że do użytku poza drogami publicznymi. Taka informacja powinna być na początku artykułu napisana dużymi literami!! Retrofity w lampach halogenowych nie posiadają lini odcięcia światła przez co oślepiaja innych uczestników, pozatym dużo osób zakłada takie coś na zużyte zmatowiale wypalone lampy. Malo tego nie są dopuszczalne u nas w kraju można stracić za takie coś dowód rejestracyjny :) A diagnosta na badaniach chętnie udziela wyniku negatywnego:) Szkoda ze nie informujecie w tych swoich artykułach jasno jaki jest status prawny bo później jest płacz klienta na okresowym badaniu technicznym z tekstem "Ale w internecie nic o tym nie pisali''

Odpowiedz

Bbak, 18 października 2023, 23:13 4 -2

Posiadają linię odcięcia . Oczywiście zależy od użytego retrofitu.

Odpowiedz

Zdrowy czlowiek, 26 października 2023, 13:35 1 0

Diagnosta internetowy chyba w życiu nie widział linii odcięcia w retrofitach, oczywiście że wiele chinszczyzn odbiega oraz przekracza normy, ale nie wolno wrzucać do jednego worka wszystkich retrofitow. Pan diagnosta niech się zastanowi czy nie uratuje komuś życia zezwalając na oświetlenie o lepszych parametrach (tu mam na myśli z zachowaniem natężenia światła, linii odcięcia itd). Wiele żarówek halogenowych nie spełnia wystarczających norm, a wtedy jakoś nie macie sumienia że dopuszczacie ślepy samochód na drogi publiczne.

Odpowiedz

Tomasz, 27 października 2023, 17:25 4 0

A jak wygląda sprawa błędu spalonej żarówki.

Odpowiedz