Inter Cars SA od dłuższego czasu kładzie duży nacisk na wizualną komunikację z klientem. To było powodem rozwoju IC-TV, telewizji wewnętrznej wyświetlanej na monitorach znajdujących się w filiach. O całym projekcie opowiedział Konrad Gałecki, administrator systemów telewizji Digital Signage.
Wiadomości IC: Czy mógłbyś przedstawić naszym czytelnikom projekt IC-TV?
Konrad Gałecki: IC-TV jest to telewizja skierowana do klienta odwiedzającego placówki Inter Cars SA. Początkowo była stworzona wyłącznie z myślą pokazania promocji oraz filmów z wydarzeń organizowanych przez spółkę. Na początku tego roku wprowadziliśmy zupełnie nowy system emisji materiałów, oprócz promocji oraz relacji z wydarzeń wprowadziliśmy wiele informacji, które z pewnością zainteresują każdego klienta czekającego na zakup lub odbiór towaru. Obecnie nasza telewizja działa w 102 filiach.
Jakiego rodzaju treści są wyświetlane na ekranach?
Wśród informacji pojawiających się w IC-TV znalazły się prognoza pogody, informacje drogowe dostarczane przez system Yanosik oraz newsy motoryzacyjne. Chcielibyśmy również zwrócić uwagę na fakt, że po prawej stronie ekranu wyświetlają się numery zamówień, dzięki którym klient jest informowany o możliwości odbioru towaru. Oprócz tego emitowane są materiały filmowe z ważnych wydarzeń z życia firmy oraz przedstawiające poszczególne projekty i przedsięwzięcia.
Czy uważasz, że jest to dobry sposób komunikacji z klientem?
IC-TV to doskonały sposób komunikacji z klientem, który stojąc w kolejce do sprzedawcy lub czekając na odbiór towaru, może zapoznać się z atrakcyjnymi promocjami, pozyskać fachową wiedzę o produktach. Może m.in. dowiedzieć się o darmowych szkoleniach Show Car, dzięki którym można poszerzyć swoją wiedzę techniczną.
Jakie są plany rozwoju IC-TV w najbliższym czasie?
Przede wszystkim uruchomienie IC-TV we wszystkich placówkach oraz ewentualne rozszerzenie systemu na filie zagraniczne. Poza tym cały czas pracujemy nad jak najlepszą komunikacją z klientem, dzięki czemu będzie on zawsze dobrze poinformowany o tym, jaki produkt jest dla niego najbardziej opłacalny i spełni jego oczekiwania.
Wywiad ukazał się na łamach magazynu Wiadomości IC
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
AK, 22 grudnia 2014, 19:28 0 0
Łe, takie cuda mam od dwóch lat u swojego drogiego fryzjera we Wrocławiu
Odpowiedz