Najnowsza lampa akumulatorowa LED powstała z myślą o jak najlepszym i jak najwygodniejszym oświetleniu przestrzeni pod maską naprawianego samochodu.
W codziennej pracy mechanika to prawdziwe wyzwanie – uniesiona pokrywa silnika zwykle skutecznie blokuje dopływ światła z lamp sufitowych w warsztacie, z kolei praca z niewielką lampką inspekcyjną w ręku ogranicza ruchy mechanika. CBL50 to zupełnie inne podejście do tego tematu.
Zbudowana w oparciu o sprawdzoną technologię diod LED Luxeon ma aż 1,2 m długości tak, by idealnie oświetlić powierzchnię roboczą. Do podniesionej maski samochodu montuje się ją za pomocą specjalnie zaprojektowanego pałąka o regulowanej długości (1,2 – 1,7 m). Montaż ułatwia niewielka waga urządzenia – zaledwie 1 kg razem z mocowaniem oraz bezprzewodowe zasilanie.
CBL50 ma doskonałe parametry emitowanego światła. Technologia Philips łączy tu szeroki kąt rozsyłu (100 st.) z dużą mocą strumienia świetlnego (900 lumentów), a samo światło ma idealną dla ludzkiego oka temperaturę barwową wynoszącą 6500K.
Obudowa lampy CBL50 jest przystosowana do ciężkich warunków panujących w warsztacie. Jest ona odporna na kurz, wodę, oleje, tłuszcze i rozpuszczalniki chemiczne, a także zapewnia wysoki stopień ochrony przed uderzeniami (IK07) i penetracją (IP54). Jednocześnie jest miękka w dotyku, dzięki czemu przypadkowe uderzenie lampą nadwozie naprawianego auta nie spowoduje zarysowania jego powłoki lakierniczej.
Komentarze