Delphi wprowadza na rynek nową rodzinę systemów przeznaczonych dla układów common rail w silnikach diesla. Rodzina ta obejmuje solenoidowe wtryskiwacze CR dla silników Diesla, pompy paliwowe, sterowniki wtrysku paliwa do silnika (ECU) i szyny wysokiego ciśnienia przeznaczone dla małych i średniej wielkości pojazdów użytkowych.
Delphi prezentuje nową rodzinę systemów
Nowa rodzina rozwiązań technologicznych, która będzie dostępna jeszcze w tym roku i będzie montowana w nowych silnikach największych europejskich producentów samochodów, została przedstawiona podczas 35. Międzynarodowego Sympozjum Motoryzacyjnego, które odbyło się w Wiedniu w dniach 8-9 maja 2014 r. w Centrum Kongresowym na zamku Hofburg, Austria.
Modularne podejście Delphi do produkowanych przez firmę systemów Common Rail pozwala na wykonanie trwałych komponentów o zróżnicowanych charakterystykach, dopasowanych do potrzeb różnych silników. Zintegrowane, innowacyjne rozwiązania otwierają nowe perspektywy dla projektowania silników Diesla i ich osiągów.
– „Rozwiązania Delphi sprawiają, że producenci pojazdów nie będą musieli modyfikować swoich silników, aby zainstalować w nich systemy Delphi. Modularne podejście wykorzystane podczas opracowywania nowych komponentów pomoże producentom silników w zintegrowaniu tych technologii z rodzinami produkowanych przez nich silników i da możliwość zoptymalizowania wtrysku paliwa w tym samym środowisku aplikacyjnyjnym co dotychczas” – mówi John Fuerst, prezes Delphi Diesel Systems.
Nowa rodzina elementów układu wtrysku paliwa oferuje ulepszone działanie układu poprzez podniesienie ciśnienia wtryskiwanej mieszanki do 2,500 barów, redukcję wycieków i optymalizację wtrysków sekwencyjnych – wtryskiwacze umożliwiają wykonanie nawet do 9 wtrysków w jednym cyklu. Te innowacyjne rozwiązania oznaczają, że sterowanie wtryskiem paliwa będzie lepiej kontrolowane i paliwo będzie się spalało pełniej, tym samym obniżone zostanie zużycie paliwa, a co za tym idzie, także emisja CO2 i innych gazów.
Korzyści ze stosowania nowej rodziny komponentów Delphi przeznaczonych dla układów Common Rail to, według zapewnień producenta, miedzy innymi:
- Niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji CO2, wynikające z bardziej wydajnego spalania mieszanki, obniżenia wagi komponentów oraz zwiększonej wydajności i skuteczności działania komponentów hydraulicznych, mechanicznych i elektrycznych;
- Tanie i uniwersalne rozwiązania, wynikające z zastosowania prostszych, modularnych komponentów i optymalizacji ich funkcji;
- Radość z jazdy i niezawodność, będące skutkiem niskiego poziomu hałasu emitowanego podczas spalania mieszanki, znakomitych osiągów oraz trwałości.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
ciekawy, 23 lutego 2016, 11:41 0 0
Ciekawe czy będą padać po 100 tys. km jak wtryski Delphi w 1,5 dci Renault ?
Odpowiedz