Części Sogefi są obecnie montowane w ośmiu na dziesięć najlepiej sprzedających się samochodach. Firma podpisała niedawno kontrakt na części do nowej generacji Volkswagena Polo. W naszej galerii prezentujemy najpopularniejsze pojazdy, w których pracują podzespoły Sogefi.
Według rankingu najpopularniejszych samochodów firmy IHS, Sogefi niezmiennie pozostaje wysoko cenionym dostawcą części dla europejskiego przemysłu motoryzacyjnego, o czym świadczy montaż szerokiej gamy produktów firmy w ośmiu na dziesięć najlepiej sprzedających się samochodów w Europie w zeszłym roku.
W ostatnim czasie firma Sogefi zawarła znaczący kontrakt na dostawę filtrów oleju do czwartego samochodu w rankingu popularności, tj. Volkswagena Polo. Puszkowy filtr oleju (typu spin-on) będzie dostarczany od kwietnia 2014 r. dla modelu Polo, wyposażonego w spełniający wymagania nowej normy Euro 6 trzycylindrowy silnik diesla o pojemności 1,4 litra z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Oczekuje się, że zwiększy to zapotrzebowanie na filtry firmy Sogefi dostępne na rynku części zamiennych pod markami Purflux (LS992), CoopersFiaam (FT 6134) oraz Fram (PH 11788).
Andrea Taschini, Dyrektor Generalny Sogefi Aftermarket, zauważył, że:
– „Innowacje w sektorze motoryzacyjnym, począwszy od ograniczania masy i poprawiania osiągów pojazdów, zależą obecnie w dużej mierze od dostawców części. Dlatego Sogefi zwiększa nakłady w szczególności na badania i rozwój, które tylko w ostatnich latach wzrosły z około 2% do niemal 3% całkowitego przychodu. Korzyści z naszej polityki skupiającej się na badaniach i rozwoju, odnoszą nie tylko klienci zamawiający nasze produkty jako wyposażenie oryginalne, lecz w równym stopniu wszyscy klienci rynku części zamiennych, ponieważ mają oni dostęp do identycznych technologii i specyfikacji w postaci produktów Sogefi oferowanych pod markami Purflux, CoopersFiaam i Fram”.
Sogefi podpisało niedawno umowę o współpracy w zakresie badań i rozwoju w sektorze motoryzacyjnym z Politecnico di Milano, jedną z najbardziej prestiżowych uczelni technicznych na świecie.
Badania będą dotyczyły głównie materiałów, procesów, projektowania i testowania układów silnikowych i elementów zawieszenia. Współpraca ekspertów firmy Sogefi oraz pracowników naukowych uniwersytetu będzie dotyczyła różnych dziedzin, takich jak inżynieria energetyczna, inżynieria mechaniczna, technika lotnicza i astronautyczna oraz inżynieria chemiczna.
Komentarze