Ceramiczne klocki hamulcowe JURID WHITE – praktyczne zalety

4 czerwca 2014, 22:38

Klocki hamulcowe JURID WHITE wyróżniają się na tle konkurencyjnych produktów pod kilkoma względami. Na czym polegają te różnice? Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania.

Czyste felgi. Z czego to wynika?

Obecnie 95% sprzedawanych w Europie klocków hamulcowych zawiera w składzie swojej mieszanki  co najmniej 20% metali żelaznych tj.stal, żelazo, które powodują  duże pylenie i uporczywe brudzenie felg. Klocki ceramiczne JURID WHITE nie zawierają tych cząstek metali żelaznych, co czyni je niemal bezpyłowymi i pozwala utrzymać felgi w czystości.

JURID WHITE to najcichsze klocki hamulcowe na rynku wg testu SAE J2521

Wynika to z zastosowania specjalnych nacięć i wpustów  na ciernej powierzchni klocka jak i użyciu najwyższej jakości płyty metalowej pochłaniającej drgania i hałas powstający podczas hamowania.

Brak zjawiska fadingu podczas hamowania

Fading to zjawisko znacznej utraty właściwości hamujących, powstające w wysokich zakresach temperatur pracy np. podczas gwałtownego, często powtarzającego się hamowania z większych prędkości do 0 km/h lub kiedy zjeżdżamy ze wzniesienia hamując hamulcami zamiast silnikiem.

Innowacyjny skład mieszanki ciernej JURID WHITE powoduje, że klocki te mają pełne i stałe właściwości hamujące podczas całego zakresu temperatur pracy – od zimnych po skrajnie rozgrzane hamulce.

Droga hamowania ceramicznych klocków JURID WHITE a zwykłych

W porównaniu z normalnymi, wysokiej jakości aftermarketowymi klockami, droga hamowania jest taka sama.

Szybkość zużycia klocków JURID WHITE i współpracujących z nimi tarcz

W porównaniu z normalnymi, wysokiej jakości klockami hamulcowymi, zużycie jest porównywalne. Tarcze natomiast zużywają się do 20% wolniej, ponieważ klocki ceramiczne są mniej agresywne dla tarcz ze względu na brak w mieszance ciernej metali żelaznych tj. stali i żelaza.

Jakie tarcze hamulcowe stosować z klockami JURID WHITE?

Należy stosować wyłącznie tarcze gładkie, najlepiej JURID. Nie należy stosować nacinanych ani nawiercanych tarcz, ponieważ te rozwiązania mają na celu ograniczenie lub wyeliminowanie zjawiska fadingu, które nie powstaje przy zastosowaniu klocków ceramicznych. Używanie takich tarcz jest więc bezcelowe, tym bardziej, że takie tarcze przyśpieszają zużywanie się klocków hamulcowych.

Obecny program to 190 referencji pokrywających 44% parku samochodowego większości marek aut osobowych segmentu od małych, przez średnie, po luksusowe.

JURID WHITE jest dostępny wyłącznie w sieci Inter Cars S.A. – na filiach jak i za pośrednictwem strony www.motointegrator.pl

Zobacz także:

Opublikowane przez: Redakcja
Artykuł sponsorowany JURID

Dowiedz się więcej

Jurid WHITE – ceramiczne klocki hamulcowe dla najbardziej wymagających kierowców
Jurid WHITE – ceramiczne klocki hamulcowe dla najbardziej wymagających kierowców

Jurid, jako jedyny dostawca oryginalnego wyposażenia, oferuje innowacyjną technologię i jakość dzięki swoim nowatorskim klockom hamulcowym Jurid WHITE. Główne zalety wykorzystania klocków to czyste felgi, cicha praca, oszczędność zużycia i długa żywotność. Nowe innowacyjne ceramiczne klocki hamulcowe Jurid WHITE firmy Honeywell Produkty Jurid WHITE charakteryzują najlepsze z możliwych właściwości, które stanowią o jakości klocków oferowanych […]

Jurid wprowadza zestawy Evo-Kit oraz płyny hamulcowe
Jurid wprowadza zestawy Evo-Kit oraz płyny hamulcowe

Federal-Mogul Motorparts powiększa asortyment produktów hamulcowych. Zmiany obejmują wprowadzenie 117 zestawów Evo-Kit z wstępnie zmontowanymi szczękami hamulcowymi oraz 5 nowych płynów hamulcowych i hydraulicznych. Jurid Evo-Kit został opracowany z myślą o skróceniu czasu naprawy szczęk hamulcowych. Zestaw zawiera wszystko, co jest potrzebne podczas montażu, w tym nastawiacz hamulca zgodny z wymogami OE oraz inne akcesoria […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 26 maja 2014, 17:33 0 -1

Ciekawe bo szukałem klocków do kilku popularnych samochodów a wynik wyszukiwania był taki sam , czyli : nie znaleziono produktu !!!

Odpowiedz

Anonim, 5 czerwca 2014, 19:44 0 -3

Pewnie chciał kupić do matiza i kadeta

Odpowiedz

Anonim, 10 czerwca 2014, 17:36 0 -1

A indeks ni z Inter Cars może być?

Odpowiedz

Anonim, 11 czerwca 2014, 23:31 2 -7

Kolejny szajs na , który chcą nabić nic nie kumatych klientów . Jeżeli coś się ściera czyli klocki trą o tarcze to pył i tak będzie co najwyżej mniej będzie widoczny . Po za tym hamulce na klockach ceramicznych są przynajmniej o 25 % mniej skuteczne . Jeżeli ktoś się zacznie wypowiadać dalej to niech po testuje sobie takie klocki i tarcze .
Dopiero wtedy niech zrobi tutaj odpowiedni wpis .

Odpowiedz

Anonim, 6 lipca 2014, 0:26 0 -4

master-sport kieramik to też jest z domieszką ceramiki i brązu i tańsze potestujcie to jest to samo może lepiej hamuje te klocki j... ale jeżeli cjhodzi o czystosć feli to to samo.

Odpowiedz

Anonim, 20 lipca 2014, 10:02 0 -3

Wczoraj założyłem klocki Jurid Wihte do tarcz ATE PD. Po porzejechaniu 10km tarzce i ostrym hamowaniu tarcze zrobiły się niebieskie. Czy do tych klocków nie powinno się stosować tarcz gładkich i tej samej firmy co klocki?

Odpowiedz

Anonim, 22 lipca 2014, 23:37 1 -2

Do klocków ceramicznych należy stosować wyłącznie tarcze gładkie. Nie należy stosować nacinanych ani nawiercanych tarcz, ponieważ te rozwiązania mają na celu ograniczenie lub wyeliminowanie zjawiska fadingu, które nie powstaje przy zastosowaniu klocków ceramicznych. Używanie takich tarcz jest więc bezcelowe, tym bardziej, że takie tarcze przyśpieszają zużywanie się klocków hamulcowych.

Odpowiedz

Michał, 24 marca 2018, 12:56 2 -1

Glupota. Mam klocki ceramiczne z tarczami perforowanymi i dzialaja zdecydowanie lepiej niz zwykle. Ale chodzi o Power Stop.
Dodam tylko że mam z czym porownac, bo po fabrycznym montowalem Ate ceramic (z gladkimi tarczami). I pozniej już power stopa znalazlem, i od razu z wierconymi tarczami.

Odpowiedz

Seba, 14 stycznia 2016, 11:11 5 -1

Klocki ceramiczne są bez porównania lepsze niż organicze. Odkad wymienilem organiczne na ceramiczne, zauwazylem duza poprawe. Używam Power Stop. Są odporne na duza temperature, wy wytwarzaja tego denerwujacego halasu i nie pylą.

Odpowiedz

Daugie, 27 stycznia 2016, 13:32 1 -1

~Seba, ja też ich używam od paru miesięcy, rzeczywiście lepsze od niejednych organicznych.

Odpowiedz

marcinc5, 28 lutego 2019, 12:16 0 -1

Jurid white w Audi A6 c7 3.0tdi . Na tarczach ori dużo słabsze hamowanie ,po kilku hamowaniach kloki kleiły do tarcz i trzęsło kierownicą , zmiana na zwykłe i wszysko jest ok . Ogólnie może 10 tyś zrobiłem oczekując że się dotrą itd . Katastrofa ,najgorszy szajs jaki miałem .

Odpowiedz

Anonim, 3 marca 2020, 21:09 1 0

Witam! Jak czytam tak durne wpisy to aż mi się niedobrze robi klocki kleiły się do tarcz i trzęsło ? Kolego masz jakieś marzenia o klockach czy hamulcach a wprowadzasz wszystkich w błąd. Ludzie spokojnie można zakładać ceramiczne klocki mam je w Q5 mam w BMW I Mercedesie powiem tak nie odczuwam różnicy w hamowaniu .hamuje jak na serwisowych klockach czyli normalnie. Wpisy mam stare a6 jeżdżę na torze 350 km na h i słabo hamuje kleją piszczą itd. nie czytać nie zwracać uwagi na ludzie egzotycznych.

Odpowiedz

Anonim, 3 marca 2020, 21:19 0 0

Bełkot jakich mało, pewnie nawdychał się oparów jak jechał po torze 350km/h

Odpowiedz

Anonim, 3 marca 2020, 21:14 0 0

Ja odkupie te klocki po 10 tyś km. Proszę o kontakt odkupie bez problemu ceramiczne klocki
proszę o podanie nr tel. oddzwonię i wysyłam adres z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odpowiedz