Dzięki zastosowaniu technologii PowerFrame akumulatory samochodowe mogą pracować dłużej, zapewniając większą moc rozruchową i optymalne natężenie przepływu prądu. Są nie tylko całkowicie bezobsługowe, ale posiadają również wyższe parametry elektryczne, odporność na ekstremalne temperatury oraz częste cykle ładowania i rozładowania.
Power Frame® – patent Johnson Controls
Akumulator jest źródłem energii elektrycznej prądu stałego, której sam nie wytwarza lecz przechowuje w postaci energii chemicznej. W samochodzie akumulator służy do zasilania urządzeń elektrycznych, gdy silnik spalinowy jest wyłączony. Energia elektryczna akumulatora zużyta w czasie postoju pojazdu lub rozruchu silnika jest uzupełniana podczas jazdy przez alternator, procesy zużywania i uzupełniania energii elektrycznej są okresowo powtarzane.
Coraz bardziej zawansowane technologicznie samochody z coraz większą ilością nowoczesnych odbiorników energii elektrycznej, wymuszają na producentach akumulatorów wytwarzanie coraz bardziej niezawodnych źródeł energii. Nowoczesne akumulatory powinny charakteryzować się wydłużonym okresem eksploatacji, całkowitą bezobsługowością, wysokim prądem rozruchowym i odpornością na wpływ wysokiej temperatury panującej w komorze silnika, jak również na niską temperaturę panująca w zimie. Johnson Controls ma w ofercie takie akumulatory – wyposażone w specjalnie skonstruowaną kratkę PowerFrame wraz z dodatkiem srebra do stopu ołowiu.
PowerFrame® to opatentowana przez Johnson Controls technologia produkcji kratki akumulatora metodą sztancowania. Zastosowana zarówno w akumulatorach do samochodów osobowych – VARTA dynamic trio jak i ciężarowych – VARTA Promotive. Przy technologii sztancowania Power Frame® z rozwalcowanego stopu przy komputerowej kontroli precyzyjnie, kilkuetapowo sztancuje się taśmę stopu, uzyskując najbardziej optymalną geometrię kratki. Poprzez sztancowanie kratki unika się jej wytapiania, rozciągania i odlewania, niwelując ryzyko powstawania mikro pęknięć – miejsc, w których kratka może szybko korodować. Zwiększa się też jej odporność na: drgania, wstrząsy i erozję masy czynnej. Ponadto produkcja kratek PowerFrame pozwala na zmniejszenie zużycia energii o 20% i zapewnia o 20% niższą emisję gazów cieplarnianych do atmosfery w porównaniu do innych metod produkcji.
Dzięki zastosowaniu PowerFrame akumulatory samochodowe mogą pracować dłużej, zapewniając większą moc rozruchową i optymalne natężenie przepływu prądu. Są nie tylko całkowicie bezobsługowe, ale posiadają również wyższe parametry elektryczne, odporność na ekstremalne temperatury oraz częste cykle ładowania i rozładowania. Zoptymalizowana konstrukcja płyty w miejscach największego skupienia przepływu ładunku elektrycznego powoduje, że akumulator niezależnie od warunków atmosferycznych czy to podczas mrozów czy upału, jest w stanie nie tylko zgromadzić w sobie odpowiednią ilość energii, ale także przekazać ją szybko do odbiorników energii elektrycznej w pojeździe, które jej potrzebują do prawidłowego i niezawodnego funkcjonowania.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 13 lutego 2014, 8:34 0 0
ale to już było...
Odpowiedz
Anonim, 13 lutego 2014, 11:27 0 0
towar dobry nie potrzebuje reklamy a widzę wy ciśniecie się z reklamą strasznie.dokładnie tak samo jest z przedstawicielami którzy nie potrafią zrozumieć że ktoś nie chce sprzedawać varty.
Odpowiedz
Anonim, 14 lutego 2014, 11:56 0 0
Szczerze mówiąc nie rozumiem specyfiki zasad reklamowania produktów Varta przez koncern. Może problem leży w złej pracy przedstawicieli regionalnych a może reklama leży u samych podstaw. Tak czy siak, prowadząc od wielu lat sprzedaż akumulatorów Varta na wsparcie i zainteresowanie przedstawicieli koncernu liczyć nie mogę. Sam przedstawiciel z własnej woli u mnie nie stawił się ani razu. Po usilnych prośbach, wielokrotnych telefonach oraz innych perswazjach mogłem jednorazowo liczyć na minimalne wsparcie w materiały reklamowe z ich strony. Materiały reklamowe ograniczyły się do jednego banera i dosłownie kilku ulotek reklamujących akumulatory do łodzi motorowych! Nie rozumiem po co mi reklamówki akumulatorów do łodzi w samochodowym sklepie motoryzacyjnym! Ponadto przedstawiciel stwierdził, że nie dysponuje żadnymi innymi materiałami reklamowymi. Wspomnę tutaj, że właśnie w tym celu do mnie przyjechał! Pokazuje to jak mało przygotowani i zaopatrzeni są przedstawiciele w materiały reklamowe, które jakby na to nie patrzeć mają wspierać sprzedaż ich akumulatorów.
Przedstawiciela interesowało natomiast tylko co robię ze starymi akumulatorami (bo oni zapewniają ich odbiór) oraz ile palet sprzedaję rocznie nowych akumulatorów. Tłumaczyłem, że sprzedaż można zwiększyć odpowiednią reklamą by klient wybrał właśnie ten a nie inny akumulator ale on liczył na efekty bez wkładu własnego. Chciał bym to ja zrobił wszystko za niego i zachwalał ich akumulatory.
Tłumaczyłem również przedstawicielowi, że mając w ofercie produkty czterech różnych producentów akumulatorów żeby nakłonić klienta do kupna właśnie Varty wskazana jest odpowiednia reklama produktu chociażby w formie ulotki pokazująca wyższość płytki Power Frame nad tradycyjną czy drobny jakikolwiek inny gadżet zachęcający. Czasy komuny dawno minęły kiedy mieliśmy w sprzedaży tylko Centrę i człowiek cieszył się jak ją kupił bo brakowało wszystkiego za wyjątkiem octu. Czasy się zmieniają ale jak widać nie dla wszystkich. Są i tacy co przespali minione 20 lat.
Ostatnio Varta zmieniła szatę graficzną akumulatorów. Wyczytałem, że Koncern wraz ze zmianą wyglądu rusza z nową akcją promocyjną i reklamą. Hmm, zastanawiam się gdzie jest ta nowa akcja i reklama, bo ja jej nigdzie nie widzę!
Pozdrawiam
"lewar"
Odpowiedz
Anonim, 18 lutego 2014, 12:34 0 0
Zgadam się z "lewarem" dokładnie miałem to samo przejście z przedstawicielem i już rok go nie widać zero wsparcia z ich strony wielki. ciekawe czy na zachodzie też to tak wygląda.
i jak na to centrala się zapatruje. Powinni kogoś zwolnić pozdro
Odpowiedz
Anonim, 28 czerwca 2014, 9:55 0 0
wsparcie reklamowe ze strony VARTY to beznadzieja tak jak i praca przedstawicieli regionalnych w mazowieckimjest żenujące
Odpowiedz