Diesel musi kopcić? Jak myślisz, co dolega temu BMW? [Film]
Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
1 grudnia 2016, 9:08
Biały dym wydobywający się z rury wydechowej w takiej ilości musi świadczyć o poważnej usterce. Jak sądzicie, co przytrafiło się temu BMW?
Dwulitrowy diesel w tym BMW serii 1 pracuje tak, jakby za chwilę miał wyzionąć ducha. Wygląda na to, że klient warsztatu jest kolejną ofiarą handlarzy, oferujących auta sprowadzane z Niemiec w "super-stanie".
Jak myślicie, o jakiej awarii świadczą objawy widoczne w filmie?
W pracy mechanika jest wiele sytuacji, które mogą irytować. Nie raz i nie dwa, pisaliśmy już o różnych typach klientów, którzy potrafią skutecznie wyprowadzić warsztatowców z równowagi. Ten zasługuje na oddzielną kategorię… Mechanik na pewno się nie zna… Nieufność wobec mechanika, któremu klient powierza naprawę auta może sięgać niebotycznych rozmiarów. Przekonał się o tym mechanik, […]
Dla tego amatora tuningu taka awaria jak przepalona uszczelka pod głowicą to najwyraźniej chleb powszedni. Po stwierdzeniu usterki w czasie zlotu, wyjął narzędzia i rozpoczął naprawę. Na parkingu… Zlot pojazdów tuningowanych, pokaz mocy silników i nagle… kłąb białego dymu. Uszczelka pod głowicą. Obrazek dość popularny i raczej niezbyt zaskakujący w środowisku miłośników tuningu. To, co […]
Reklama może być dziełem sztuki. Udowodniła to sieć warsztatowa AutoPro, która w zabawny sposób podeszła do znanego i oklepanego tematu. Przychodzi kobieta do mechanika… Co dalej? Zobaczcie film. Czy ktoś z Was byłby w stanie w podobny sposób pomagać w diagnozie usterek? 🙂
Firma ZF słynie z produkcji automatycznych skrzyń biegów w układzie klasycznym. Przekładnia 8HP weszła na rynek kilka lat temu i jest coraz bardziej znana na rynku warsztatowym. Film pokazuje zasadę jej działania. Przekładnie ośmiobiegowe ZF od momentu rynkowego debiutu trafiały do samochodów klasy premium. Ze względu na duży import kilkuletnich samochodów, po Polsce jeździ coraz […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
mechanik,
1 grudnia 2016, 19:58
00
Lejące wtryskiwacze bo pompa sieje opiłki, jak zawsze w N47 padnięta turbina, miałem przypadek pękniętego bloki w tym silniku, a prędzej czy później łańcuchy rozrządu
Lejące wtryskiwacze bo pompa sieje opiłki, jak zawsze w N47 padnięta turbina, miałem przypadek pękniętego bloki w tym silniku, a prędzej czy później łańcuchy rozrządu
Padnięte turbo, bo tak samo dymi pod maska od strony turba. Zresztą tyle dymu to ewidentnie spalany olej w wydechu, przy wtryskach bardziej na niebiesko by dymił, ale z daleka trudno dokładnie ocenić.
Padnięte turbo, bo tak samo dymi pod maska od strony turba. Zresztą tyle dymu to ewidentnie spalany olej w wydechu, przy wtryskach bardziej na niebiesko by dymił, ale z daleka trudno dokładnie ocenić.
moze byc wszystko, pierscien, uszczelniacze zaworow, gniazda, wyciagniety lancuch, uszczelniacz turbo, uszcz pod glowica, pekniecie bloku lub glowicy, rozbieraj i szukaj zamiast pier. na necie
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
mechanik, 1 grudnia 2016, 19:58 0 0
Lejące wtryskiwacze bo pompa sieje opiłki, jak zawsze w N47 padnięta turbina, miałem przypadek pękniętego bloki w tym silniku, a prędzej czy później łańcuchy rozrządu
Odpowiedz
mechanik, 1 grudnia 2016, 19:58 0 0
Lejące wtryskiwacze bo pompa sieje opiłki, jak zawsze w N47 padnięta turbina, miałem przypadek pękniętego bloki w tym silniku, a prędzej czy później łańcuchy rozrządu
Odpowiedz
DoctorCar, 1 grudnia 2016, 23:36 0 0
Padnięte turbo, bo tak samo dymi pod maska od strony turba. Zresztą tyle dymu to ewidentnie spalany olej w wydechu, przy wtryskach bardziej na niebiesko by dymił, ale z daleka trudno dokładnie ocenić.
Odpowiedz
DoctorCar, 1 grudnia 2016, 23:36 0 0
Padnięte turbo, bo tak samo dymi pod maska od strony turba. Zresztą tyle dymu to ewidentnie spalany olej w wydechu, przy wtryskach bardziej na niebiesko by dymił, ale z daleka trudno dokładnie ocenić.
Odpowiedz
Chester, 2 grudnia 2016, 7:42 0 0
Uszkodzona chlodniczka EGR.
Odpowiedz
Chester, 2 grudnia 2016, 7:42 0 0
Uszkodzona chlodniczka EGR.
Odpowiedz
Długi 744, 2 grudnia 2016, 19:15 0 0
Rozciągnięty łańcuch rozrządu
Odpowiedz
Długi 744, 2 grudnia 2016, 19:15 0 0
Rozciągnięty łańcuch rozrządu
Odpowiedz
mmmdew, 9 grudnia 2016, 20:16 0 0
moze byc wszystko, pierscien, uszczelniacze zaworow, gniazda, wyciagniety lancuch, uszczelniacz turbo, uszcz pod glowica, pekniecie bloku lub glowicy, rozbieraj i szukaj zamiast pier. na necie
Odpowiedz