Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
1 lipca 2016, 9:40
Rasowy dźwięk z rury wydechowej za mniej niż 5 zł? To możliwe. Wszak, kiedy do warsztatu zawita nuda, do głowy przychodzą najdziwniejsze pomysły…
Trudno traktować operację tuningową, polegającą na założeniu na końcówkę wydechu Malucha kawałka dętki rowerowej inaczej niż jako żart. Zaangażowanie autora filmu w proceder wywołuje jednak szczery uśmiech. Wbrew wszelkiej logice, trzeba przyznać, że efekt został osiągnięty, Fiat 126p chwilami brzmi jak inne czerwone auto z włoskim rodowodem 🙂
Tego typu tuning daje nieograniczone możliwości. W zależności od tego, jak przytniemy dętkę, Maluch wydaje z siebie inne dźwięki. Warto zauważyć, że wyboru tonów brzmienia silnika nie oferują nawet producenci pojazdów klasy premium. Po raz kolejny więc, polski wynalazca wyprzedza swoją epokę 🙂
Rosjanie słyną z nietypowych rozwiązań, które – co zaskakujące – często działają. Ta zasada tyczy się również napraw blacharsko-lakierniczych. Oto, jak nasi wschodni sąsiedzi radzą sobie z brakiem ramy blacharskiej. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?
Ten film miał pokazywać procedurę wymiany rozrządu w silniku N47. Nie jest szybka ze względu na jego lokalizację. Zaskakujące jednak jest, w jakim stanie był łańcuch, a także co zostało ze ślizgu… Jedne silniki są bardziej udane, inne mniej. Niektóre pomysły inżynierów sprawiają jednak, że naprawy są czasochłonne, a wymiana rozrządu w ASO to jedna […]
Silnik krokowy to niewielka część układu dolotowego samochodu, którego funkcja jest na tyle istotna, że bez niego niemożliwe byłoby poruszanie się pojazdem. Sprawdź, jak działa silnik krokowy, jaka jest jego funkcja, a także z jakiego powodu może się zepsuć.
Masz zły dzień w pracy? Nie martw się, zawsze mogło być gorzej. Pomyśl sobie o mechanikach, którzy zostali zaatakowani we własnym warsztacie. I to przez zwykłe… opony. Właśnie dlatego praca wulkanizatora wymaga tak dużej uwagi i przestrzegania przepisów BHP. Opony potrafią być niebezpieczne, ich niekontrolowany wybuch powoduje sytuacje, które mogą zaszokować postronnych obserwatorów. Skrajne przypadki […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
obi-1, 15 lipca 2016, 20:54 0 0
szkoda że ł.rozrządu nie chodzi cicho
Odpowiedz
Anonim, 23 lipca 2016, 10:36 0 0
Dobre :))).
Odpowiedz
tempus, 4 czerwca 2017, 23:56 0 0
Koszmarny hałas. Trzeba mieć nie po kolei w głowie żeby się podniecać głośnym autem!
Odpowiedz