Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
30.04 Problem z odpaleniem silnika w samochodzie Opel Astra K 30.04 Senat zajął się badaniami technicznymi pojazdów. Czy zmiany w przeglądach zajdą już wkrótce? 30.04 Problem uszkodzonej tarczy sprzęgłowej w silnikach 3.0 HDi [FILM] 29.04 Chcesz przetestować auto elektryczne? Już wkrótce EV Experience w Modlinie. 29.04 Klonowanie numerów VIN coraz bardziej popularne! Jak się przed tym zabezpieczyć?

Wtryskiwacze

Valvoline rozszerza rodzinę produktów MaxLife

W maju 2004 roku firma Valvoline wprowadza na polski rynek dwa nowe dodatki do czyszczenia układu zasilania, które są najnowszą ofertą w rodzinie MaxLife – produktów opracowanych specjalnie do samochodów z większym przebiegiem. Czyszczące system zasilania dodatki MaxLife efektywnie redukują osady i nagary w komorze spalania i szybko przywracają prawidłowy stan wtryskiwaczy paliwa, zaworów dolotowych […]

Common Rail trzeciej generacji montowany seryjnie

W ubiegłym roku Bosch rozpoczął produkcję seryjną trzeciej generacji systemów wtryskowych Common Rail. Obecnie ten system wtrysku bezpośredniego jest seryjnie montowany w Audi A8. Najważniejszym elementem systemu Common Rail trzeciej generacji są szybko przełączające się i kompaktowe piezowtryskiwacze typu Inline Injector. Dzięki temu silniki Diesla stały się jeszcze bardziej wydajne i ciche, a przy tym […]

Urządzenia do czyszczenia układów zasilania paliwem CFC-203

Dzisiejsze układy wtryskowe wyposażone są w coraz bardziej skomplikowane systemy, a w związku z tym obniżona jest obecnie ich tolerancja na wszelkie zanieczyszczenia. W zbiorniku obecne w paliwie metanol i etanol reagują z wodą. W ten sposób już w samym zbiorniku powstaje kwas siarkowy, który powoduje jego zakwaszenie prowadzące do zanieczyszczenia całego układu paliwowego. Zakwaszenie […]

Launch Polska Sp. z o.o.

Z początkiem roku działalność na krajowym rynku motoryzacyjnym rozpoczęła nowa firma o nazwie Launch Polska Sp. z o.o. Dotychczas urządzenia firmy Launch były rozprowadzane w Polsce przez bydgoską firmę Precyzja-BIT. Najpopularniejszym przyrządem był tester diagnostyczny ADC 2000. Wysoka jakość urządzenia wraz z jego szerokim zakresem obsługiwanych marek oraz relatywnie niską ceną spowodowały, że produkty firmy […]

Urządzenie do testowania i czyszczenia wtryskiwaczy

W ofercie handlowej Precyzji-Bit z Bydgoszczy znalazło się kolejne urządzenie umożliwiające ocenę stanu technicznego silnika. Urządzenie CNC-801 służy do testowania i czyszczenia wtryskiwaczy w samochodach oraz do przeprowadzania analizy jakości. Umożliwia ono: testowanie i analizowanie jakości wtryskiwacza, inspekcję wycieku z wtryskiwacza, testowanie kąta wtrysku i stanu rozpylania, testowanie ilości wtrysku (34~38ml), testowanie rozdzielania wtrysku, przeprowadzanie […]

Texaco -specjalnie dla VW

Firma Texaco Lubricants Polska Sp. z o.o. wprowadziła nowy olej Havoline 505.01. Olej Havoline 505.01 to wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy zestawiony przy udziale bazowych olejów syntetycznych oraz wysokowydajnych pakietów dodatków uszlachetniających. Został on stworzony specjalnie do smarowania silników diesla firmy VW wyposażonych w pompowtryskiwacze oraz wymagających olejów zgodnych z normą VW 505.01 i stanowiących […]

Nowości Shell

Helix Diesel Plus VA 5W/40 Olej ten przeznaczony jest do silników Diesla produkowanych przez koncern Volkswagena oraz Ford. W szczególności do silników z pompowtryskiwaczami wymagających oleju spełniającego normę Volkswagena 505.01 oraz podobną normę Forda. Olej ten jest specjalnie produkowany przez Shell do zastosowania w silnikach VW oraz Ford i nie może być zastąpiony innym olejem. […]

Nowy katalog Bosch

Firma Bosch oferuje swoim klientom nowy katalog końcówek wtrysku i wtryskiwaczy na rok 2003/2004. Katalog końcówek wtrysku i wtryskiwaczy Bosch zawiera m.in.: – listę końcówek wtrysku do wtryskiwaczy stopniowanych (również 2-sprężynowych), – listę części zamiennych do wtryskiwaczy 1-sprężynowych, – listę części zamiennych (w tym końcówek wtrysku) do wtryskiwaczy 2-sprężynowych, – kompletny program końcówek wtrysku i […]

Power S2

Firma Classic Sp. z o.o. wprowadziła do swojej oferty urządzenie POWER S2, które bez demontażu elementów mechanicznych umożliwia oczyszczenie układów wtryskowych silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Urządzenie jest wyposażone w 23 adaptery przyłączeniowe umożliwiające podłączenie urządzenia do wielu systemów zasilania paliwem. Może być stosowane m.in. dla silników gaźnikowych, jedno- i wielo- punktowych, mechanicznych i […]

Urządzenie-POWER S2

Firma Classic Sp. z o.o. wprowadziła do swojej oferty urządzenie POWER S2, które bez demontażu elementów mechanicznych umożliwia oczyszczenie układów wtryskowych silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Urządzenie jest wyposażone w 23 adaptery przyłączeniowe umożliwiające podłączenie urządzenia do wielu systemów zasilania paliwem. Może być stosowane m.in. dla silników gaźnikowych, jedno- i wielo- punktowych, mechanicznych i […]

Wtryskiwacze to element układu wtrysku paliwa, odpowiedzialny za podawanie paliwa do komory spalania silnika pod odpowiednim ciśnieniem. W konstrukcji współczesnych silników, wtryskiwacze podają precyzyjne dawki paliwa do cylindrów, rozpylając je w celu zoptymalizowania procesu spalania. Uszkodzenie wtryskiwaczy to jedna z poważniejszych awarii współczesnych pojazdów. Jego objawy to m.in. problemy z uruchomieniem silnika, utrata mocy czy zwiększone zużycie paliwa. Rozwiązaniem jest wymiana niesprawnego wtryskiwacza na nowy, popularna na polskim rynku jest także regeneracja wtryskiwaczy. Więcej o przyczynach usterek wtryskiwaczy, rynkowej ofercie tych podzespołów oraz metodach ich kontroli przeczytasz w powyższych artykułach.