Cykl szkoleń dla serwisów samochodowych w maju

, 27 kwietnia 2005, 0:00

Konstruktorzy dawnej Radiotechniki – Przedsiębiorstwa Aparatury Elektronicznej z Wrocławia prowadzą szkolenia o systemach wtrysku benzyny.  Obecnie wprowadzają nowy temat „Oscyloskop w zastosowaniach samochodowych”. Szczegółowe programy szkoleń, ich terminy oraz możliwości zgłaszania poniżej.

1. „Oscyloskop w zastosowaniach samochodowych” (sobota) 30.04.2005r., godz. 9.00-16.00
Budowa i obsługa oscyloskopu analogowego, obserwacja sygnałów w systemie wtrysku benzyny – R.Hołownia
Obserwacja przebiegów w układzie zapłonowym – J.Abram
Obserwacja przebiegów prądowych za pomocą oscyloskopu i sprawdzanie podzespołów wykonawczych – R.Hołownia
Oscyloskop cyfrowy – porównanie i przedstawienie w praktyce oscyloskopów: przenośnego ESCORT i przystawek do komputerów typu VELLMAN i RH140 – J.Abram
Przerwa obiadowa – poczęstunek
Ćwiczenia z obsługi różnych oscyloskopów – uczestnicy kursu


2. „System wtrysku ECC-IV w samochodach FORD” (sobota) 7.05.2005r., godz. 9.00-16.00
Dlaczego Ford robi to inaczej? Tego ze schematu ideowego nie widać – R.Hołownia
Dlaczego Ford tak bardzo lubi bezrozdzielaczowy układ zapłonowy typu DIS? – J.Abram
„Na powietrzu” Ford nie pojedzie. Jak benzyna dociera do wtryskiwacza? – S. Myszkowski
Recyrkulacja spalin – czy to takie proste? – S. Myszkowski
Przerwa obiadowa – poczęstunek
Praktyczne przedstawienie dojścia do kodu „60”, pomiar czasu wtrysku benzyny – R. Hołownia

3. „Systemy sterowania w samochodach francuskich” (sobota) 28.05.2005r., godz. 9.00-16.00
Na czym polega samodiagnoza w samochodach Peugeot, Citroen i Renault? – R.Hołownia
Czy układ stabilizacji prędkości biegu jałowego jest najczęstszym miejscem usterek? – M.Michalewski
Nowatorskie rozwiązania ABS w Renault Laguna – R.Hołownia
Dlaczego Common Rail znalazł się w Peugeot 307? – M.Michalewski
Przerwa obiadowa – poczęstunek
Praktyczne metody sprawdzania układu zapłonowego i sprawdzanie spalin – R. Hołownia
Praktyczny pokaz symulacji i odczytu kodów usterek, parametrów rzeczywistych – M.Michalewski


Koszt jednego kursu – 150 zł od osoby (przedpłata 50 zł). Liczba osób – ok.9 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Zgłoszenia: telefonicznie 0-509 17 20 12 lub faxem (071) 372 05 77
Uczestnik otrzymuje: materiały informacyjne i dyplom Akademii Auto Moto Serwisu
Szczegóły na stronie www.homek.hg.pl
Prowadzący kurs:
mgr inż. Józef Abram –
ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Jako konstruktor prowadzący w PAE „Radiotechnika” konstruował i wdrażał do produkcji nowe generacje przyrządów diagnostycznych m.in. KR8005, SD31, GS3105, GS3194
mgr inż. Ryszard Hołownia – ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Przez 8 lat pracował jako konstruktor w PAE „Radiotechnika” – opracowywał analizator spalin AI8301, oscyloskop ST5010. Od 1993r. prowadzi ZAE „Homek”.
mgr Mieczysław Michalewski – ukończył studia pedagogiczno-filozoficzne, wcześniej został adiunktem kolejnictwa o specjalności maszyny i urządzenia drogowe. Od 1992 roku wraz ze wspólnikiem prowadzi serwis samochodów francuskich, obecnie autoryzowany serwis Magneti Marelli.
mgr inż. Stefan Myszkowski – ukończył Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej. Obecnie prowadzi Studio Konstrukcyjno-Konsultacyjne. Jest autorem wielu artykułów, które w ostatnich latach ukazywały się w Auto Moto Serwisie.  

Komentarze

Brak komentarzy!