Konstruktorzy dawnej Radiotechniki – Przedsiębiorstwa Aparatury Elektronicznej z Wrocławia prowadzą szkolenia o systemach wtrysku benzyny. Obecnie planują kontynuować szkolenia na tematy: „Oscyloskop w zastosowaniach samochodowych” oraz „System wtrysku benzyny w samochodach Ford”. Szczegółowy program szkoleń, terminy oraz możliwości zgłaszania poniżej.
1. „Oscyloskop w zastosowaniach samochodowych” (sobota) 17.09.2005r., godz. 9.00-16.00
Budowa i obsługa oscyloskopu analogowego, obserwacja sygnałów w systemie wtrysku benzyny – R. Hołownia.
Obserwacja przebiegów w układzie zapłonowym – J. Abram.
Obserwacja przebiegów prądowych za pomocą oscyloskopu i sprawdzanie podzespołów wykonawczych – R. Hołownia.
Oscyloskop cyfrowy – porównanie i przedstawienie w praktyce różnych oscyloskopów: – J. Abram.
Przerwa obiadowa – poczęstunek.
Ćwiczenia z obsługi oscyloskopów analogowych i cyfrowych – uczestnicy kursu.
2. „System wtrysku benzyny w samochodach FORD” (sobota) 1.10.2005r., godz. 9.00-16.00
Czy schemat ideowy odzwierciedla różnice pomiędzy Fordem a innymi markami – R. Hołownia.
Dlaczego Ford tak bardzo lubi bezrozdzielaczowy układ zapłonowy typu DIS? – J. Abram.
„Na powietrzu” Ford nie pojedzie. Jak benzyna dociera do wtryskiwacza? – S. Myszkowski.
Recyrkulacja spalin – czy to takie proste? – S. Myszkowski.
Przerwa obiadowa – poczęstunek.
Praktyczne przedstawienie dojścia do kodu „60”, pomiar czasu wtrysku benzyny – R. Hołownia.
Koszt jednego kursu – 150 zł od osoby (przedpłata 50 zł). Liczba osób – ok.9 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Zgłoszenia: telefonicznie 0-509 17 20 12 lub faxem (071) 359 40 30
Uczestnik otrzymuje: materiały informacyjne i dyplom Akademii Auto Moto Serwisu
Szczegóły na stronie www.homek.hg.pl
Prowadzący kurs:
mgr inż. Józef Abram – ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Jako konstruktor prowadzący w PAE „Radiotechnika” konstruował i wdrażał do produkcji nowe generacje przyrządów diagnostycznych m.in. KR8005, SD31, GS3105, GS3194
mgr inż. Ryszard Hołownia – ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Przez 8 lat pracował jako konstruktor w PAE „Radiotechnika” – opracowywał analizator spalin AI8301, oscyloskop ST5010. Od 1993r. prowadzi ZAE „Homek”.
mgr inż. Stefan Myszkowski – ukończył Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej. Obecnie prowadzi Studio Konstrukcyjno-Konsultacyjne. Jest autorem wielu artykułów, które w ostatnich latach ukazywały się w Auto Moto Serwisie.
Komentarze