Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
1 marca 2016, 9:33
Nie sztuką jest naprawić skorodowany element narzucając szpachli po łokieć. Fakt może uda się ukryć skorodowany element, ale wszyscy wiemy, że taka naprawa to tylko leczenie objawów. Ten mechanik postanowił się jednak zająć przyczyną.
Nietrudno trafić na mechanika, który przeprowadza naprawy po linii najmniejszego oporu. Są jednak fachowcy, którym zależy nie tylko na jakości przeprowadzanych napraw, ale także na dobrym wizerunku tego zawodu. Naprawa nadkola w tym samochodzie została przeprowadzona wzorowo. Rdzewiejący elemen został wycięty, oczyszczony z rdzy, odnowiony i ocynowany. Cała naprawa nadkola w Astrze bez użycia grama szpachli. Oczywiście, że taka napraw jest znacznie droższa niż zwykłe szpachlowanie, jednak efekty są znacznie trwalsze, a rdza w znacznie mniejszym stopniu zagraża reszcie karoserii.
Kto z nas nie tęskni za Fiatem 126p, czyli popularnym Maluchem, który zmotoryzował Polskę. Ten pasjonat postanowił wziąć na warsztat fabryczny, dwucylindrowy silnik małego Fiata i tchnąć w niego rajdową duszę. Brzmi co najmniej jak Subaru! Konstruktor, znany w internecie jako 91cinek10 budował sportowego Malucha przez kilka lat. Początkowo chciał tylko podnieść niewielką moc silnika, […]
W różnych modelach Forda wyposażonych w silnik Diesla 1,8 (do roku 2008) pompa wtryskowa napędzana jest przez wał korbowy przy pomocy łańcucha. Podczas naprawy zaleca się wymianę wszystkich elementów, co pozwoli na uniknięcie później dodatkowych kosztów. Z tego powodu firma febi bilstein oferuje zestaw łańcucha pompy wtryskowej (nr 46390), który pozwala na przeprowadzenie fachowej naprawy […]
W pojazdach grupy VW – m.in. w Volkswagenie Golfie, Skodzie Fabii czy Octavii, a nawet niektórych modelach Porsche po pewnym czasie eksploatacji mogą pojawić się niepokojące, piskliwe dźwięki dochodzące z nawiewów. Przedstawiamy film, w którym mechanik prezentuje jak w prosty sposób usunąć usterkę. Małe defekty konstrukcyjne są często powodem irytujących usterek. Problemy z hałasem, dobiegającym […]
Ostatnio przedstawialiśmy Państwu jak powinna wyglądać wzorowa naprawa skorodowanego nadkola. Wówczas lakiernik stanął na wysokości zadania. Teraz dla kontrastu pokażemy materiał, jak niektórzy wyobrażają sobie naprawę skorodowanego progu. Naprawa skorodowanego progu nie należy do najłatwiejszych. Korozję progu można porównać do postępującej choroby, która jeżeli nie zostanie odpowiednio wcześnie wykryta, może doprowadzić do całkowitej dewastacji auta. […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Kris76,
1 marca 2016, 18:21
00
A szpachla to przepraszam przekleństwo jakieś czy jak? Nie zebym nie doceniał tego co zrobił ten blacharz ale jeśli użyłby troche szpachli nie mylić z plastycznym odtworzeniem danego elementu to nic złego chyba by sie nie stało? Tym bardziej w 15 letnim samochodzie, prawda? Pozdrawiam
Odgrzewane kotlety. Technika cynowania jest starsza niż wynalazek żywicy epoksydowej. Pamiętam z dzieciństwa jak jeden pan tak naprawiał w GS-ie Żuki i Nysy w latach 70-tych.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Kris76, 1 marca 2016, 18:21 0 0
A szpachla to przepraszam przekleństwo jakieś czy jak? Nie zebym nie doceniał tego co zrobił ten blacharz ale jeśli użyłby troche szpachli nie mylić z plastycznym odtworzeniem danego elementu to nic złego chyba by sie nie stało? Tym bardziej w 15 letnim samochodzie, prawda? Pozdrawiam
Odpowiedz
olo, 1 marca 2016, 19:24 1 0
Total Schade nie daje kitu !
Odpowiedz
Anonim, 3 marca 2016, 22:52 0 0
Odgrzewane kotlety. Technika cynowania jest starsza niż wynalazek żywicy epoksydowej. Pamiętam z dzieciństwa jak jeden pan tak naprawiał w GS-ie Żuki i Nysy w latach 70-tych.
Odpowiedz