Na stronie internetowej kampanii „Montuję polskie części” działa już aplikacja, umożliwiająca sprawdzenie, które sklepy motoryzacyjne oraz warsztaty polecają swoim klientom polskie produkty.
Kto wspiera to, co polskie?
Na stronie www.polskieczesci.pl w zakładce „mapa polskich części” można sprawdzić, które sklepy oraz warsztaty zgłosiły swoje poparcie dla kampanii „Montuję polskie części”. Za pomocą czytelnej aplikacji w formie mapy, w prosty sposób można odnaleźć swój region i sprawdzić, w którym miejscu klientom polecany jest zakup i montaż części od polskich producentów.
Świadomi przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z faktu, że wspieranie zakupów produktów polskich firm, przyczynia się do ich rozwoju i tworzenia nowych miejsc pracy w firmach z rodzimym kapitałem. Jest to tylko jeden z powodów ich udziału w akcji. Najważniejszą rolę odgrywa jakość polskich produktów motoryzacyjnych. Ich poprawny montaż w samochodzie daje pewność solidnie wykonanej naprawy i braku reklamacji.
Co zrobić, aby znaleźć się na mapie polskich części?
Wyszukiwarka dopiero niedawno wystartowała dlatego liczba przedsiębiorstw popierających kampanię nie jest jeszcze wysoka, biorąc pod uwagę wielkość rynku. Jednak mapa będzie na bieżąco aktualizowana. Bezpłatnie mogą się na niej znaleźć wszystkie sklepy oraz warsztaty motoryzacyjne, które wypełnią deklarację poparcia dostępną pod adresem www.polskieczesci.pl/wspierajkampanie. Wypełnienie krótkiego formularza zajmie dosłownie chwilę.
Walka o miejsce na rynku
Przypomnijmy, że celem kampanii „Montuję polskie części” jest budowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów.
Części motoryzacyjne od polskich producentów stanowią alternatywę dla droższych produktów znanych, globalnych koncernów. Bardzo często reprezentują one podobną lub wyższą jakość za rozsądną cenę. Atrakcyjne ceny polskich części zamiennych to argument, pozwalający konkurować im także z zalewającymi nasz rynek częściami dalekowschodnimi.
Inicjatorami akcji „montuję polskie części” są takie firmy jak:
- Asmet – producent układów wydechowych,
- ENZet – producent przewodów hamulcowych,
- Lumag – producent klocków oraz okładzin hamulcowych,
- Tedgum – producent elementów gumowo-metalowych.
Do kampanii wciąż mogą dołączyć kolejne przedsiębiorstwa.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 6 sierpnia 2014, 9:07 0 0
Ciekawy pomysł, tylko niestety za mało producentów bierze udział w tej akcji. Pewnie reszta nie dołożyła się do kampanii wsparcia własnej sprzedaży... Dopóki większość polskich producentów nie weźmie udziału w tej kampanii, nie widzę dużych sukcesów. Idea jednak słuszna.
Odpowiedz